کونگ‎فو کمپو پاس نیروی انتظامی با کسب ۴۸ امتیاز مقام دوم، توآ کانون غدیر با ۳۴ امتیاز سوم، توآ قلعه قاضی با کسب ۷ امتیاز چهارم و نیو کونگ‎فو مدرسه پاکان با کسب ۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

این رقابت‌ها روز یکشنبه با حضور با حضور ۴۶ شرکت کننده بین پنج تیم‌های کونگ‌فو جنگاوران مدرسه پاکان، کمپو پاس نیروی انتظامی، توآ کانون غدیر، توآ بخش قلعه قاضی و تیم نیو کونگ‌فو مدرسه پاکان در محل خانه ووشو استان هرمزگان برگزار شد.

این رقابت‌ها در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در وزن‌های مختلف برگزار شد.

آخرین رقابت‌های بانوان کونگ فو کاران هرمزگان نیز تیرماه امسال برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم بندرعباس عنوان نخست را به خود اختصاص داد، تیم رودان دوم شد و تیم قشم مقام سومی را از آن خود کرد.

از فرصت ورزش‌ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شود

فرماندار بندرعباس در مراسم تجلیل از تیم مسابقات کونگ‌فو قهرمانی شهرستان بندرعباس از تلاش‌های هیات کونگ‌فو شهرستان بندرعباس قدردانی کرد و افزود: باید از فرصت ورزش‌های قهرمانی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

عزیزالله کناری ابرازداشت: آسیب‎های اجتماعی مشکلاتی برای جامعه بوجود آورده که جامعه ما با توجه به اسلامی بودن فرهنگ غنی که دارد، مورد هدف دشمنان است.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای مهم کاهش آسیب‎ها توسعه ورزش است که می‌توان با برنامه‌ریزی، جوانان زیادی را به سوی ورزش سوق داد.

فرماندار بندرعباس از دیگر راهکارهای مهم در کاهش آسیب‎های اجتماعی به همراهی خانواده‌ها اشاره کرد و ابرازداشت: تا زمانی که مردم کنار هم باشند و با مشارکت خود درعرصه‎های اجتماعی فعالیت کنند می‎توانیم به کاهش مشکلات نیز امیدوار باشیم.

رییس هیات کونگ‌فو شهرستان نیز گفت: این رقابت‌ها با استقبال بالای کونگ‌فوکاران بندرعباس و بدون اعتراض به رای داوران برگزار شد. 

مسلم عاشوری افزود: این رقابت‌ها از حساسیت و جذابیت بسیار بالا برخوردار بود و تقریبا همه باشگاه‎ها شهرستان بندرعباس در این مسابقات حضور داشتند.

وی بیان داشت: هم‌چنین تیم حرکات نمایشی باشگاه کانون غدیر به مربیگری استاد رییسی در حضور فرماندار بندرعباس و حاضرین در سالن اجرای زیبا و قدرتمندی را به نمایش گذاشتند و مورد تشویق قرار گرفتند.

در این مراسم با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس، روسای هیات‌های ورزشی گلف و جمعی از مسوولان اداری و روزشی به تیم‌های برتر جام حکم و مدال اهدا شد.

۹۸۸۷ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.