به گزارش خبرنگار ایرنا ، این طرح‌ها شامل ۵ طرح برق رسانی ، ۲ طرح مسکن مددجویی ، ۲ طرح پایگاه خدمات اجتماعی و یک طرح کلنگ زنی مدرسه بوده است .

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر در افتتاح مسکن ۲ معلول این شهرستان ، گفت: همزمان با دومین روز از هفته دولت ۲ مسکن دومعلول در فضاهایی به مساحت ۹۴ و ۸۸ متر مربع به بهره برداری رسیده است .

اسرافیل یزدانی گفت که برای ساخت مسکن دو معلول بهزیستی به هر فرد ۱۸ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۸ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن تعلق گرفته است .

وی با بیان اینکه ۲ پایگاه خدمات اجتماعی در این شهرستان هم به بهره برداری رسیده است ، افزود : این ۲ پایگاه با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمندسازی آموزش مهارت به افراد خدمات ارائه می دهد.

مدیر اداره برق شهرستان قائمشهر در افتتاح پنج طرح برق رسانی این شهرستان ، گفت:پنج طرح برق رسانی با هزینه ای بالغ بر ۹۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .

حسین امیری افزود: از محل این پروژه پنج دستگاه ترانس نصب ، حدود یک هزار و ۷۰۰ متر خط ۲۰ کیلووات و یک هزار و ۲۰۰ متر خط فشار ضعیف برای پایداری ولتاژ و کاهش تلفات منطقه خریداری شده است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر گفت: به مناسبت هفته دولت کلنگ مدرسه در روستای خرماکلا در ۲ طبقه به زمین زده شد.

هوشنگ اصغریان افزود : برای ساخت این مدرسه حدود چهار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که ۵۰ درصد از ساخت این مدرسه با همت خیرین و ۵۰ درصد دیگر هم با همت اداره کل تجهیز و نوسازی مازندران ساخته می شود .

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مازندران در مراسم افتتاح طرح بهزیستی قائمشهر ، گفت : یکی از پنج آسیبی که مقام معطم رهبری بر آن تاکید دارد ساماندهی مناطق حاشینه نشین و آسیب پذیر است که در سال جاری در استان مازندران ۳۳ نقطه آسیب پذیر شناسایی شده است .

وحید حسین زاده افزود: برای ساماندهی مناطق آسیب پذیر در استان مازندران تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که در شهرستان قائمشهر ۱۶۰ میلیون تومان برای تجهیز و افتتاح ۳ پایگاه هزینه شده است .

وی با اعلام اینکه در سطح استان مازندران به هشت هزار و ۵۰۰ خانواده در پایگاه اجتماعی خدمات ارائه می شود، گفت که ارائه خدمات باعث شد تا سن آسیب های اجتماعی در این استان پایین بیاید.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه خانواده ۲ معلول از دغدغه های سازمان بهزیستی محسوب می شود، افزود : از سه سال پیش تاکنون ۴۸۰ خانواده ۲ معلول فاقد مسکن در استان مازندران شناسایی شده اند که تاکنون ۲۳۹ مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است .

حسین زاده با اعلام اینکه در هفته دولت ۱۳ مسکن دو معلول در سطح استان مازندران افتتاح شد ، گفت که ۲۳۷ مسکن دو معلول تحت پوشش بهزیستی هم در دست اقدام برای ساخت است .

۷۳۳۴/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.