به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، شامگاه چهارشنبه در آیین بهره برداری از نخستین فرهنگسرای رسانه شهرستانی کشور گفت: نگاه به مسائل حوزه فرهنگی شهری از دید شهردار رفسنجان و پیگیری مسائل فرهنگی و هنری از سوی وی در کنار اجرای پروژه ها و زیرساخت های عمرانی شهری قابل تقدیر است.

محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه ۶ فرهنگسرای رسانه در مراکز استان های کشور وجود دارد و نخستین فرهنگسرای رسانه شهرستانی کشور در رفسنجان احداث شده است تصریح کرد: شهردار رفسنجان در کنار برنامه های عمران شهری از حوزه توسعه فرهنگ و هنر غافل نبوده و در این شهر به ایجاد پاتوق هایی برای جامعه فرهنگی هنری پرداخته است.

وی ادامه داد: فرهنگسرای رسانه هدیه ای از سوی شهرداری رفسنجان به خبرنگاران و اتفاق بسیار جالب و قشنگی است و این پاتوق ها در شهرهای دیگر بسیار اندک است.

شهردار رفسنجان نیز گفت: این شهر از بیشینه تاریخی غنی برخوردار است.

محمدرضا عظیمی زاده افزود: تاریخچه دیرینه رفسنجان نشان می دهد که این شهرستان در تعاملات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره کشور و سطح بین الملل تأثیرگذار است و تلاش در حفظ این تعاملات از رسالت ها و دستگاه ها است.

عظیمی زاده بیان کرد: امروز سه فرهنگسرای رسانه در پاساژ ستاره، فرهنگسرای ترنج در خیابان امام حسن مجتبی (ع) و فرهنگسرای جوان در بوستان جوان در مجموع با ۶۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که این پاتوق های فرهنگی در این شهر شامل گالری، کافه کتاب، نمایشگاه عکس و برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری است.

در ادامه از خانواده شهید احمد محمدی تنها شهید خبرنگار این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

رفسنجان با جمعیت ۳۱۱ هزار نفر در ۱۱۰ کلومتری کرمان قرار دارد.

۳۰۲۹/۷۴۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.