به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یدالله موحد در نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی کرمان افزود: با یک برنامه مشترک و همفکری و هم افزایی بین اضلاع مختلف این مثلث می توان گام های موثری در جهت رونق تولید برداشت.
موحد خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان، اداره کل بازرسی، اداره کل اطلاعات و دیوان محاسبات ضلع نظارتی این مثلث را تشکیل می دهند و اتاق بازرگانی، بخش خصوصی و مدیران بنگاه های تولیدی و همچنین مدیران دستگاه های اجرایی سایر اضلاع مثلث رونق تولید را شکل می دهند.
موحد بیان کرد: سال 1398 با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب مزین به نام 'رونق تولید' شده و این انتخاب بر اساس بررسی های کارشناسی انجام گرفته است.
وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی کشور رفع مشکلات اقتصادی است، خاطرنشان کرد: صاحب نظران و کسانی که مطلع از مسائل اقتصادی کشور هستند اعتقاد دارند ظرفیت های کشور برای شکوفایی اقتصاد بسیار آماده است.
رئیس شورای قضائی استان کرمان اعلام آمادگی کرد:سیستم قضائی استان کرمان در راستای منویات رهبر معظم و در جهت رونق تولید تمام قد فعالان بخش اقتصادی و تولید کنندگان حمایت حقوقی و قضائی خواهد کرد و اجازه نخواهیم داد به علت مسائل حقوقی و قضائی چرخ تولید متوقف شود.
** شعب ویژه در جهت رونق تولید در دادگستری استان کرمان تشکیل شد
وی بیان کرد: یک شعبه ویژه در دادگاه تجدیدنظر،دو شعبه در دادگاه های حقوقی و کیفری و همچنین 2 شعبه در دادسرای مرکز استان کرمان جهت رسیدگی تخصصی و سریعتر به پرونده های مرتبط با مسائل اقتصادی و بنگاه های تولیدی اختصاص یافته است.
این مقام ارشد قضائی در استان کرمان تاکید کرد: بنا بر وظیفه شرعی، قانونی، ملی، اجتماعی و وجدانی همه مسئولان و دستگاه ها در قبال رونق تولید، رفع گره های اقتصادی و همچنین مشکلاتی که قشرهای آسیب دیده جامعه از قبل مسائل معیشتی تحمل می کنند، تکالیف و وظایفی دارند زیرا امروز ملت ایران و کشور جمهوری اسلامی ایران درگیر مسائل اقتصادی است که بخشی از آن از بیرون به کشور تحمیل می شود.
وی تصریح کرد: همه اتفاق نظر داریم مشکل اصلی کشور که باید درباره آن چاره اندیشی شود بحث اقتصادی است لذا دستگاه های حاکمیتی و آحاد ملت باید تمام همتشان را در سال جدید برای رونق تولید بکار گیرند و تمام ظرفیت ها ،امکانات و بسترهای موجود در جهت رونق تولید تلاش نمایند و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب سال جدید سال گشایش مشکلات اقتصادی ملت ایران است.
در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و پیرو نام گذاری سال جدید به نام 'رونق تولید' و در ادامه اقدامات انجام شده اولین نشست ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضائی در کرمان با حضور رئیس کل دادگستری استان، فعالان اقتصادی و دستگاه های اجرایی جهت تبادل نظر در خصوص بیان مشکلات و رفع موانع تولید به صورت همزمان در مرکز استان و تمامی شهر های استان تشکیل شد.
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.