به گزارش ایرنا، عباس صادق‌ زاده روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در مرکز ماده 16 افزود: ما نیازمند به یک رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته کاری خودمان هستیم و جوامعی موفق بوده که از الگوهای طبیعی خود تبعیت کرده ‌اند.
وی تصریح کرد: اگر ما از الگوی محلی و بومی خودمان برای درمان و حمایت ‌های بعد از آن استفاده کنیم، قطعاً نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان افزود: غیر از کارگاه ‌های حمایت شده که باید با کمک فنی و حرفه ‌ای آموزش‌ های متناسب با ظرفیت ‌های حرفه ‌ای افراد به آنها داده شود، راه حل دیگری برای ممانعت از بازگشت افراد نگهداری شده در مرکز ماده 16 وجود ندارد.
صادق زاده، آموزش و کارگاه ‌های حمایتی با مشارکت همه دستگاه‌ ها را مورد تاکید قرار دارد و گفت: اینکه فرد چند ماه تحت درمان قرار گیرد و با خروج از این دوباره به شرایط قبل برگردد، فایده‌ ای ندارد.
وی بیان داشت: باید الگوهایمان را بومی کنیم و متناسب با شرایط استان مراکزی را داشته باشیم.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: برای اینکه برگشت مجدد این افراد را به مراکز ماده 16 نداشته باشیم این است که همه دستگاه‌ ها کنار هم باشند و بحث متادون، آموزش‌ ها و کارگاه‌ های کار آنها حل شود.
صادق‌ زاده عنوان کرد: بحث اشتغال و حمایت ‌های بعد از آن برای افرادی که در مراکز ماده 16 تحت درمان قرار می ‌گیرند، لازم است که ظرفیت آن در استان وجود دارد.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.