به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز جمعه در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر نوروزی در باغ موزه هرندی کرمان افزود: از 29 اسفندماه تا پایان یکم فروردین بیش از 87 هزار نفر وارد استان کرمان شده اند.
وی تصریح کرد: از 29 اسفند سال 97 تا پایان اول فروردین 98 تعداد 20 هزار و 917 نفر در هتلها، مهانپذیرها، خانه های بوم گردی، خوابگاه ها و مهمانسرای ادارات و همچنین مکان های اسکان آموزش و پرورش در استان اقامت داشتند.
استاندار کرمان اظهار داشت: در میزان اقامت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 64 درصد افزایش داریم که بیشتر این اقامت ها در اماکن اقامتی آموزش و پرورش و کمترین آن در خانه های بوم گردی است.
وی افزود: تاکنون حدود 2 هزار نفر از اماکن تاریخی و مراکز گردشگری استان بازدید کرده اند که امیدواریم این روند تا پایان روزهای ایام نوروز ادامه و افزایش داشته باشد.
فدائی تاکید کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در استان کرمان هماهنگی های لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را به خوبی انجام داده و امروز شاهد حضور قابل توجهی از گردشگران در ایام نوروز در این استان هستیم.
در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز گزارشی از خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی و اماکن گردشگری استان ارائه کرد.
استان کرمان با هفت اثر جهانی، 700 اثر ثبت ملی و حدود هفت هزار جاذبه تاریخی و طبیعی از مقاصد اصلی گردشگری کشور به شمار می رود.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.