محمد محمدی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تمهیدات این ستاد برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار داشت: اجرای نوروزگاه در سه نقطه شامل یک خانه تاریخی با قدمت 100ساله در میدان بسیج شهر اسفراین، شهر تاریخی 'بلقیس' و روستای تاریخی و نمونه گردشگری ' رویین' در ایام تعطیلات نوروزو برای بازدید شهروندان و مسافران نوروزی برپاست.
وی افزود: در نوروزگاه ها برنامه های متنوع فرهنگی، موسیقی سنتی ومحلی، نمایشگاه صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری برگزار می شود.
دبیر ستاد خدمات سفر اسفراین گفت: 11 اقامتگاه بوم گردی در مناطق گردشگری رویین، دره میلانلو ، بام ، نوده بام، ایرج ، حسن آباد چنارسوخته و 5 خانه مسافر و 3 مدرسه در شهر اسفراین برای اقامت و اسکان مسافران نوروزی با ظرفیت 450 نفر مهیا شده است.
محمدی افزود: 3 سفره خانه سنتی، 2 کمپ گردشگری و 4 دفتر خدمات گردشگری در این شهرستان آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی است.
وی گفت: در وروردی های شهرستان چادرهای اطلاع رسانی و امدادی هلال احمرو اورژانس شهرستان برای راهنماییو خدمات به مسافر برپاست.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و از سه مسیر میامی – جاجرم ، بجنورد - اسفراین و سبزوار- اسفراین می توان به شهرستان سفر کرد .
7189 / 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.