به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز شنبه در آئین افتتاح زورخانه بین المللی شهید ورزشکار مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده و تجلیل از ورزشکاران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا افزود: استان کرمان در دهه های اخیر در ابعاد مختلف بویژه ورزش توفیقات بسیار خوبی داشته است.
وی ادامه داد: کرمان در راستای احداث اماکن ورزشی پیشرفت خوبی داشته و شرایطی در این استان فراهم شده که استعدادهای ورزشی دختران و پسران این استان به منصه ظهور رسیده تا موجبات عزت، نشاط و غرور مردم را فراهم کند.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح پیست دوچرخه سواری استان کرمان عنوان کرد: با افتتاح این پیست، استان کرمان می تواند میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را در مواد مختلف این رشته ورزشی داشته باشد.
وی تاکید کرد: امیدواریم ورزشکاران این استان را در تیم های ملی ببینیم و شاهد افتخارآفرینی های هرچه بیشتر آنها در آینده باشیم.
**تجلیل از افتخار آفرینان کرمانی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان
در آئینی با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استانی از ورزشکاران افتخارآفرین مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا تقدیر شد.
در این آیین از پیمان نصیری، زهرا نعمتی، عشرت کردستانی، نادیا جعفری، بتول جعفرنیا، بتول خلیل زاده، مریم ایرانمنش، فاطمه جهانی، سمیه عباسپور، مهدی احمدکهنی، حدیث نظری، اعظم کرمی، افشین صادقی، علی سینا منشازاده، الهه رضازاده، محمد ابوحیدری، جواد پهلوانی نژاد، و سلامان بربط تجلیل شد.
در این آیین پیمان نصیری مدال پاراآسیایی خود را به مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اهدا کرد و این مدال سپس به خانواده شهید غلامرضا لنگری زاده اهدا شد.
وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی در شهرستان های کرمان و رفسنجان، صبح امروز (شنبه) به کرمان سفر کرده است.
3029/7440/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.