استان یزد افزون بر 60 طرح نیمه تمام ورزشی دارد که برای تکمیل آنها به یکهزار و 200 میلیارد ریال بودجه نیاز است که خیران و بخش خصوصی می توانند دولت را در این ارتباط کمک کنند.
به گزارش ایرنا ، حسن کریمی اولویت دولت را تکمیل طرح های نیمه تمام استان ها ذکر کرد و همکاری مسئولان و مشارکت خیران و بخش خصوصی را برای تحقق تکمیل طرح های یادشده موثر دانست .
وی خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، پیگیری دولت و همت مسئولان تاکنون طرح های بزرگ ورزشی در اکثر رشته ها در یزد انجام شد که تکمیل طرح های نیمه تمام با پیگیری های لازم مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در این بازدید که نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور داشتند، مسائل و مشکلات طرح های نیمه تمام ورزشی بررسی شد.
مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این بازدیدها از روند احداث سالن اختصاصی سرپوشیده دو و میدانی، پیست دوچرخه سواری، مجتمع سوارکاری صفائیه و ورزشگاه شهید نصیری یزد بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آنها قرار گرفت.
وی همچنین از سالن بین المللی اسکواش بازدید کرد و این پروژه را یکی از کم نظیرترین سالن های ورزشی کشور برشمرد و اظهار داشت: با تکمیل و بهره برداری از این سالن، پیشرفت در اسکواش یزد و توسعه این رشته ورزشی رقم خواهد خورد.
کریمی همچنین بر تسریع روند ساخت پیست دو و میدانی، واگذاری مجتمع سوارکاری صفائیه به هیات سوارکاری استان، خریداری و نصب اسکوربرد در ورزشگاه شهید نصیری یزد تاکید کرد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.