رسول منعم روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکید استان تکمیل این طرح مهم ورزشی در سال جاری است و انتظار می رود نمایندگان مردم ملایر و مسئولان اجرایی این شهرستان نیز پیگیری لازم را برای تامین باقی مانده اعتبار داشته باشند.
وی اضافه کرد: قرار بود از محل اعتبارات تلفیق مجلس شورای اسلامی 50 میلیارد ریال برای تکمیل این استادیوم اختصاص یابد تا این طرح نیز امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اختصاص 15 میلیارد ریال برای تکمیل استخر سرپوشیده اسدآباد، گفت: این استخر امسال همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قرار شد نسبت به تامین بودجه 20 میلیارد ریالی و نیز پیگیری برای آغاز فعالیت پیمانکار انتخاب شده برای ساخت زمین چمن شهر صالح آباد از توابع شهرستان بهار اقدام شود.
منعم افزود: هم اکنون 12 طرح ملی در سطح استان همدان وجود دارد که زیر نظر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ساخت و تکمیل می شود.
وی اضافه کرد: البته در بین طرح های ورزشی زیر پوشش این شرکت در سطح استان همدان هنوز پیست دوچرخه سواری و استخر شنا و شیرجه شروع به ساخت نشده و پیست دو ومیدانی سرپوشیده نیز تنها 10 درصد پیشرفت کار داشته است.
هم اینک بیش از 200 سالن و فضای ورزشی در سطح استان همدان فعال است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.