به گزارش ایرنا، مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر دختران کشور در بخش بانوان و ماده های سرطناب، سرعت، بلدرینگ و کامباین از روز اول آذرماه با حضور 300 شرکت کننده از استان های کشور در سالن خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) شهر کرمان آغاز شد و تا شامگاه یکشنبه ادامه داشت.
مقام نخست گروه سنی 15 تا 14 سال به پریسا مددی از البرز، مقام دوم را فاطمه پور بحری راه پیمایی از تهران و عنوان سومی این رقابت ها به شیما رستگار از زنجان رسید.
سارا زراعت زاده از کرمان، ریحانه سادات موسوی از تهران و هلیا سادات حسینی از کرمان نیز به ترتیب عناوین نخست تا سومی این رقابت ها را در رده سنی 12 تا 13 سال از آن خود کردند.
این رقابت ها با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان، نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و نایب رئیس بانوان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان انجام شد.
رقابت های بخش پسران نیز همزمان با این رقابت ها در سالن اختصاصی سنگ نوردی استان زنجان برگزار می شود.
نخستین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای سنگ نوردی برتر کشور در بخش بانوان همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و با هدف گرامیداشت هفته وحدت، در رده های سنی (12 تا 15 سال) به میزبانی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان برگزار شد.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.