مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بانوان دیار کریمان در زمینه کسب مقام‌های داخلی، ملی، بین المللی رسمی، آسیایی و جهانی نسبت به سال 95، 2.5 برابر رشد داشته‌اند.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در مراسم جشنواره فراغت بانوان با ورزش که به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و دهه مبارک فجر با حضور محمدیان، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در سالن شهید تجلی کرمان افتخارات کرمان را مدیون زهرا نعمتی و سمیه عباسپور، دو بانوی مدال آور دیار کریمان دانست و اظهار داشت: البته در بحث آقایان هم قهرمانانی چون پیمان نصیری و ... دیگران داریم اما در بحث بانوان خوش درخشیده ایم.

وی افزود: در حوزه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با برنامه ریزی های خوبی که در سال 96 انجام شده، اتفاقات خوبی رخ داده است.

امیری خراسانی تصریح کرد: در بحث مقام‌های داخلی، ملی، بین المللی رسمی، آسیایی و جهانی نسب به سال 95، 2.5 برابر رشد داشتیم که این به همت همکارانمان در هیئت های ورزشی و حوزه  ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان رخ داده است.

وی با بیان اینکه ورزش استان و ورزش کشور در آستانه بازی‌های آسیایی، پارآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است، ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان و دعای خیر مردم شاهد موفقیت های روزافزونی در این رقابت ها باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.