به گزارش ایرنا، سید پرویز فتاح شامگاه چهارشنبه در آئین نهمین جشنواره یادمان ولایت افزود: همه مشکلات قابل رفع است لذا نباید در مقابل دشمن عقب نشینی کرد.
وی ادامه داد: وحدت و همدلی، سعه صدر، کمک کردن، هم افزایی، ملاحضه کردن و تسویه حساب سیاسی نکردن برای نظام بسیار مهم است.
وی تصریح کرد: فشارهای امروز دشمن برای ناراضی کردن مردم نسبت به نظام است تا مردم از کارآمدی نظام مایوس شوند در حالی که دشمنان جان انقلاب را نشناختند و این انقلاب مقتدرانه به مسیر خود ادامه می دهد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه باید به آینده نظام امیدوار باشیم اظهار داشت: افرادی که در این مسیر تردید دارند باید دینشان را کامل کنند.
وی اظهار داشت: افرادی که به مردم خدمت می کنند مانند حاج قاسم سلیمانی از جان و مال خود می گذرند.
فتاح با بیان اینکه ولایت بر ما محبت است گفت: باید قدردان رهبری باشیم و در مسیری رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کرده و مانند سربازی گوش به فرمان ایشان باشیم.
وی گفت: ولایت در مکتب ایران اسلامی عمیق است و امام خمینی (ره) می فرمایند ولایت فقیه، ولایت رسول الله است لذا این مساله نشان از اهمیت این جایگاه است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: زمانی به ولی فقیه تکیه کردیم نباید تردید کنیم و اگر تردید کردیم رهبری را نشناختیم و ایمان کاملی نداریم.
وی بیان کرد: باید مولا شناس و عمیق نگر باشیم لذا اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی را درست بشناسیم در مسیر ایشان حرکت می کنیم.
وی تصریح کرد: مانند زمان جنگ باید از رهبری اطاعت پذیری داشته باشیم زیرا در جبهه های جنگ برای عبور از میدان مین سبقت می گرفتند و این یعنی اطاعت محض از رهبری است.
فتاح به نشست خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در محضر معظم له گزارش ارائه می کردم و در این گزارش گفتم نگران نباشید، ایشان مقتدرانه فرمودند من اصلا نگران نیستم لذا این ویژگی به معنی قوی بودن رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: دشمنان در حال برنامه ریزی توطئه های مختلف برای از بین بردن نظام هستند ولی رهبری مقتدرانه به اینده امیدوار هستند.
نهمین جشنواره سراسری 'یادمان ولایت' با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی در سالن نمونه ابرار جیرفت برگزار شد.
هر ساله همزمان با سالروز تبعید مقام معظم رهبری در زمان ستمشاهی به جیرفت همایش 'یادمان ولایت' در این شهردارالولایه(جیرفت) برگزار می‌شود.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.