غلامرضا شریعتی سه شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در خصوص نا آرامی های اخیر صورت گرفته در برخی شهرهای استان خوزستان عنوان کرد: فضای استان در این زمان آرام شده و امروز نیز تجمعی در هیچ کدام از شهرستان های استان نداشتیم.
وی افزود: مسئولان استانی و کشوری صدای اعتراض مردم خوزستان را شنیده اند و بی شک از این پس تلاش های بیشتری به منظور حل مشکلات آنها انجام خواهد گرفت.
شریعتی گفت: رئیس جمهوری برآمده از انتخاباتی است که 40 میلیون نفر در آن شرکت کرده اند و این انتخابات نماد حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: برخی کشورهای منطقه که تا کنون یک انتخابات آزاد در طول تاریخ خود نداشته اند به دنبال خلل وارد کردن در امور کشور عزیزمان ایران اسلامی هستند در حالی که این کشور ها باید نظام خود را اصلاح کنند.
استاندار خوزستان گفت: گروه های معاند 40 سال است علیه نظام تلاش می کنند اما تا کنون موفق نبوده اند به مقاصد خود نزدیک شوند و قطار پرخروش انقلاب شکوهمند اسلامی در این زمان با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد.
استاندار خوزستان تاکید کرد:قطار رو به جلوی انقلاب اسلامی ممکن است برای رسیدن در ادامه راه با مشکلاتی هم مواجه شود که مسئولان باید با تدبیر و تلاش بیشتر بر این مشکلات هم فائق آیند تا مردم در رفاه و آسایش قرار گیرند.
وی اظهار کرد: رئیس جمهوری در آخرین صحبت های خود با مردم به خوبی وضعیت موجود را تببین کرد و خواسته های مردم را به حق دانست و از سوی دیگر اعلام کرد که با کسانی که از راه غیر قانونی بخواهند آرامش جامعه را سلب کنند با قاطعیت برخورد می شود.
طی چهار روز گذشته در برخی شهرهای استان خوزستان عده ای نسبت به وضعیت اقتصادی کشور اعتراض داشته که برخی فرصت طلبان با سوء استفاده از این تجمعات اقدام به تخریب برخی اموال عمومی در این شهرها کردند.
7164/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.