به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی شبانگاه یکشنبه در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان افزود: مدارس غیردولتی به منظور اطمینان از استحکام بنا باید از مهندس پروانه دار نظام مهندسی مجوز گرفته و آن را به تائید نظام مهندسی برسانند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید ضوابط مربوط به معابر و ترافیک را نیز برای احداث مدارس غیردولتی رعایت کند.
فدائی در ادامه اجرای طرح آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج به دانش آموزان دختر را طرحی خوب ارزیابی کرد و گفت: این طرح در شورای آموزش و پرورش مورد تصویب قرار گرفت و بعد از آن نیز باید در کارگروه اجتماعی نیز تصویب و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز منابع مالی آن مشخص شود.
وی عنوان کرد: در این نشست مقرر شد شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها برای هزینه پیش دبستانی های دولتی بین صفر تا 15 درصد افزایش را تصویب کنند.
سرپرست استانداری کرمان گفت: در شورای آموزش و پرورش باید روی مباحث اصلی آموزش و پرورش بحث شود و بیشتر بدانیم که انتظار ما از آموزش و پرورش چیست و تا چه میزان توانسته ایم این انتظارات را اجرایی کنیم.
وی بر تشکیل کمیسیون های تخصصی برای بررسی بحث های مربوط به آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: با تشکیل کمیسیون های تخصصی، مسائل جزئی در این کمیسیون ها بررسی و در شورای آموزش و پرروش به مباحث کلی و کلان رسیدگی می شود.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.