معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خبر تغییر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام را رد کرد.

اردشیر یاری در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: آموزش و پرورش شهرستان چرام یکی از موفق ترین ادارات زیر مجموعه اداره کل بوده و تغییر مدیر این شهرستان به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سایر نواحی در مدیریت‌ها تغییری ایجاد خواهد شد یا خیر ؟ اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش تاکنون تصمیمی برای تغییر هیچ کدام از مدیران شهرستانی خود ندارد و مدیران آموزش و پرورش هشت شهرستان استان با تمام توان در حال خدمت به دانش آموزان عزیز استان هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خبر کمبود نیمکت در دبیرستان پسرانه فرهنگیان یاسوج را رد یا تایید نکرد و گفت: تا کنون گزارشی در این خصوص به اداره کل آموزش و پرورش استان ارجاع نشده است.

یاری با بیان اینکه آموزش و پرورش در ابتدای هر سال تحصیلی بخشی از اقلام و ملزومات مورد نیاز مدارس را در اختیار آنها قرار می دهد، گفت: مدارس فرهنگیان چون از دانش آموزان شهریه دریافت می کنند می بایست مدیران آنها در صورت کمبود وسایل و ملزومات نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اطلاعی از صحت و سقم این خبر ندارد، اظهارداشت: امروز از این مدرسه بازدید خواهم کرد و در صورت درست بودن این خبر ضمن برخورد با مدیر آن ، در اسرع وقت این کمبود را برطرف خواهم کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.