به گزارش ایرنا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: خیرین جلوه زیبایی از مشارکت اجتماعی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش را نشان می دهند تا دانش آموزان محروم براحتی بتوانند تحصیل کنند.
احمد ناصری بالاترین نمود این حرکت را ذخیره برای آخرت انسان دانست و افزود: برای مقابله با جهل و بی سوادی مدرسه سازی باید در اولویت کار خیرین قرار بگیرد و خیرین با این عمل خیر نام نیکی از خود در دنیا و آخرت بجا خواهند گذاشت.
او اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف اموزش و پرورش باید شرایطی را فراهم کنیم تا معلمان با اشتیاق و علاقه وارد کلاس درس شوند و دانش اموزان از حضور در مدارس لذت ببرند.
فرماندار سرعین نیز در این آئین گفت: خیرین مدارس به عنوان ایثارگر در حوزه آموزش و پرورش هستند و با این حرکت معنوی خیرین ، مدرسه روستای ارجستان در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شد.
عاطف ناصری افزود: زمانی که خیرین نیکوکار خالصانه و دلسوزانه به فرزندان این مرز و بوم خدمت می کنند، تکلیف و وظیفه مسوولان استانی و شهرستانی در مقابل دانش آموزان حساس تر و سنگین تر می شود.
ناصری با تاکید بر لزوم توجه به اقدامات نیکوکارانه خیرین بویژه در زمینه ارتقای سطح آموزش و پرورش شهرستان، تصریح کرد: حضور و اثرگذاری خیرین در امر آموزش و پرورش شهرستان چشمگیرتر از هر بخش دیگری بوده است .
رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تهران هم گفت: خیلی خوشحال هستیم که توفیق حاصل شد تا این مدرسه را در این روستا احداث کنیم تا دل بچه های این روستا را شاد کنیم.
در این آئین از اعضای هیات مدیره صنف اغذیه فروشان تهران تجلیل شد.
سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.