سرهنگ مصطفی ابرهام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان زمین در شهریور ماه سال جاری توسط ماموران یگان حفاظت از اراضی اداره‌ کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از چنگال متصرفان خارج شد.
وی با بیان اینکه ارزش تقریبی زمین های رفع تصرف شده 13 میلیارد و 970 میلیون ریال است، اظهار داشت: تصرف غیر مجاز به صورت ساخت بنا و دیوارکشی انجام شده بود که توسط گزارش های تیم گشت مبنی بر تصرف منابع متعلق به بیت‌المال رفع تصرف شد.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره‌ کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: بر اساس قانون، هر گونه ساخت و ساز، دخل و تصرف، تعرض و تجاوز به زمین های ملی جرم است و ماموران یگان حفاظت می توانند ضمن ممانعت، فرد متخلف را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دهند.
ابراهام افزود: این یگان به صورت 24 ساعته در 2 شیفت گشت‌ زنی داشته و از اراضی ملی محافظت و با افراد فرصت ‌طلب و زیاده ‌خواه برخورد قانونی خواهد کرد.
وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه‌ها و اراضی دولتی و ساخت‌ و ساز غیرقانونی مراتب را به شماره تلفن‌ 43315720 اطلاع دهند تا در کمترین زمان به مساله رسیدگی شود.
جنوب کرمان با هفت شهرستان بیش از یک سوم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.