محمدرضا علیزاده عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم ‌های این دوره از جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در کرمان از دهم تا چهاردهم شهریور اکران می شود.
وی با بیان اینکه 10 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان کرمان به نمایش در می آید تصریح کرد: وای آمپول، آهوی پیشونی سفید ۲، سیمین، سوم شخص غایب، ال کلاسیکو، قهرمان کوچک، لالا کن، پرنسس طلسم شده، تپلی و دوچ فیلم های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کرمان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: همچنین پنج فیلم خاطره انگیز و ماندگار شهرموش‌ ها یک، کلاه قرمزی و پسرخاله، گلنار، پاتال و آرزوهای کوچک و دزد عروسک‌ ها نیز بصورت ویژه نمایش داده می شود.
وی افزود: فیلم های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سینما شهر تماشا کرمان در سانسهای 18 و 20، پارک مادر ساعت 20 و ساعت 10 صبح در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می شود.
علیزاده گفت: برای کودکان و نوجوانان نیز عصرها برنامه ها و فعالیت های شاد در محل پارک شورا برنامه ریزی شده است.
10 فیلم از ایران در بخش‌ های فیلم ‌های سینمایی، کوتاه داستانی، کوتاه پویانمایی بین الملل سی و یکمین جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان با آثار غیر ایرانی رقابت می‌ کنند.
سی و یکمین جشنواره بین‌ المللی فیلم ‌های کودکان و نوجوانان از هشتم تا 14 شهریورماه 1397 در 2 بخش ملی و بین‌ المللی در اصفهان برگزار می ‌شود.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.