به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سردار 'حسین اشتری' روز دوشنبه در مراسم صبحگاه رده های مختلف انتظامی استان کرمانشاه در ستاد فرماندهی استان، افزود: در بخش هایی از جمله اقتصادی با مشکلاتی روبرو هستیم که مسئولان درصدد رفع آن هستند و انتظار می رود با تلاش و جدیت مدیران و مسئولان این مشکلات نیز برطرف گردد.
او با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: همه ما باید تلاش کنیم این انقلاب با همه توانمندی و خدماتی که ارائه کرده به دست صاحب اصلیش برسد.
او با تاکید بر اینکه ما به آینده امیدوار هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود روح امید را به جامعه تزریق کردند.

** کرمانشاه، استان مقاوم و دلاورخیز
فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود در این مراسم از مقاومت و مجاهدت مردم کرمانشاه در طول دوران هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت: مردم این استان قبل از دفاع مقدس با وحدت و همدلی توطئه گروهک های ضد انقلاب را خنثی کردند و در دوران دفاع مقدس نیز با شجاعت و دلاوری از میهنمان دفاع کردند.
سردار اشتری به مجاهدت مردم پاوه و رزمندگان اسلام در این شهرستان در اول انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم با وحدت و یکپارچگی و با فرمان تاریخی حضرت امام (ره) گروهک های ضد انقلاب را از این شهر بیرون کردند و اجازه جولان را به آنها ندادند.
وی تصریح کرد که مردم استان کرمانشاه از روز اول شروع جنگ تحمیلی به صورت مستقیم درگیر بودند و با حماسه آفرینی و دلاوری از انقلاب و سرزمینمان دفاع کردند.
وی تاکید کرد که مردم استان کرمانشاه در عملیات مرصاد نیز با شجاعت و فداکاری اجازه ورود منافقین به کشور را ندادند و توانستند نقشه های آنان را خنثی کنند.

** امنیت را مدیون شهدا هستیم
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ما امروز امنیت، آرامش و آسایش خود را مدیون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران می دانیم.
سردار اشتری افزود: دشمن برنامه های متعددی را برای ناامن کردن کشورمان در دستور کار قرار داده و با ناامن کردن برخی از کشورهای همسایه به دنبال کشاندن این ناامنی به خاک ایران است که نیروهای مسلح و مردم همیشه آگاه ما چنین اجازه ای را به دشمنان نمی دهد.
او به تلاش گروه های سلفی و تکفیری و جنایت های آنها در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: مدافعان حرم با اقتدار در مقابل این جریان انحرافی ایستادند و در این راه جان خود را فدای اسلام کردند.

** ناجا با اقتدار از کشور حفاظت می کند
فرمانده ناجا در ادامه مراسم صبحگاه با اعلام آمادگی نیروی انتظامی در سطوح مختلف برای برقراری نظم و امنیت کشور گفت: نیروی انتظامی امروز در اقصی نقاط کشور با حضور مقتدرانه، هوشمندانه و عالمانه از مرزها و شهرهای کشور حراست و محافظت می کند.
سردار اشتری تاکید کرد که نیروی انتظامی هرگونه تحرکات اشرار، ضدانقلاب و افراد مجرم را در هر گوشه ای از کشور در نطفه خفه می کند و مانند دوران دفاع مقدس همواره آماده دفاع از کیان انقلاب، اسلام و کشور است.

** اعتماد بزرگترین سرمایه ناجا
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود نتیجه تمام زحمات و تلاش های نیروی انتظامی را اعتماد مردم به فرزندان خود در این نیرو دانست و گفت: براساس نظرسنجی های انجام شده توسط موسسات معتبر کشور، مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند.
سردار اشتری افزود: نیروی انتظامی نیز در راستای اهداف و رسالت های خود از طریق برگزاری دوره های متعدد آموزشی و راه اندازی قرارگاه تربیت و آموزش های جهادی در راستای حرفه گرایی گام بر می دارد.
وی اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران امروز بیشتر از گذشته به سمت حرفه ای شدن گام برداشته و تجهیزات و امکانات بسیار خوب ، به روز و قوی در اختیار این نیرو قرار دارد اگرچه کمبودهایی نیز وجود دارد.
او از مسئولان خواست در زمینه تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی تلاش بیشتری کنند تا کمبودها و نیازهای این نیرو مرتفع شود.

** کرمانشاه استان امنی است
فرمانده ناجا در بخش پایانی سخنان خود وضعیت امنیتی استان کرمانشاه را مطلوب و خوب ارزیابی کرد و گفت: این استان براساس ارزیابی صورت گرفته در بسیاری از شاخص ها موفق عمل کرده است.
سردار اشتری با قدردانی از زحمات همه رده های انتظامی استان کرمانشاه از نماینده ولی فقیه، استاندار، اعضای شورای تامین و سایر نیروهای مسلح سپاه، بسیج و ارتش و همراهی مردم در تامین نظم و امنیت قدردانی کرد.
او کاهش آسیب های اجتماعی و جرایم را نیازمند همکاری همه دستگاه ها دانست و گفت: سهم هر دستگاه در این زمینه باید مشخص شود و برای تحقق اهداف تلاش نمایند.
وی به بازدید خود از مرزهای استان کرمانشاه و پاسگاه های مرزی نیز اشاره کرد و تصریح کرد که ماموران انتظامی در مرزها با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات مناسب در آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی برخوردار هستند.

** تلاش برای ارتقای معیشت کارکنان
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از برنامه های ناجا را تلاش برای ارتقای سطح معیشت و زندگی کارکنان دانست و گفت: اقدام های خوبی در چند سال اخیر در این رابطه آغاز شده و و توانستیم مطالبات کارکنان را پرداخت نماییم و تلاش می کنیم نیازهای کارکنان را برآورده کنیم.
سردار اشتری افزود: در سال 98، اقدام های بیشتری در راستای ارتقای معیشت کارکنان بر می داریم و نهضت خانه سازی را برای واگذاری منازل شخصی به کارکنان شروع خواهیم کرد.
وی ابراز امیدواری کرد در چند سال آینده بتوانیم بخش عمدهای از نیازمندی های همکاران را برآورده سازیم.
او گفت: همانطور که نیروهای انتظامی بدون چشمداشت در راستای تامین نظم و امنیت کشور تلاش می کنند ما هم باید به فکر رفع مشکلات ونیازمندی های آنان باشیم و از مسئولان کشور می خواهیم در راین راستا ما را همراهی کنند.
فرمانده ناجا روز گذشته (یکشنبه) وارد استان کرمانشاه شد و در اولین برنامه خود از مرزها و پاسگاه های مرزی استان بازدید کرد و امروز نیز در صبحگاه انتظامی استان شرکت نمود.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و اکنون 2 مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی در این استان فعال است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.