همزمان با نوزدهمین سالگرد شهید سپبهد علی صیاد شیرازی آئین گرامیداشت این سردار سرافراز اسلام در دارالارشاد اردبیل برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فرمانده تیپ 40 هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه هماهنگی برگزاری آئین گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در اردبیل اظهار کرد: این مراسم فردا و از ساعت 10:30 صبح با حضور اهالی شهیدپرور استان اردبیل در مسجد سرچشمه این شهر برگزار خواهد شد.
چشک خاطرنشان کرد: شهید سپهبد صیاد شیرازی که از او به عنوان امیر دل‌ها و سرباز فداکار مکتب اسلام یاد می‌شود دارای ویژگی‌های شاخص و برجسته‌ای بود به طوری که همواره در خط ولایت بوده و خود را سرباز این مکتب ارزشی می‌دانسته است.
وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس دوران غرورانگیز افتخارات، جانفشانی‌ها و فداکاری‌‌های فرزندان رشیدی همچون سپهبد صیاد شیرازی است که در هشت سال دوران دفاع مقدس در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف از این مرز و بوم و حیثیت کشور با جرات و جسارت دفاع کردند.
فرمانده تیپ 40 هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم استان اردبیل فردا در پاسداشت یاد امیر دل‌ها سپهبد صیاد شیرازی در مسجد سرچشمه گردهم می‌آیند تا با حضور خود یاد و خاطره این فرزند رشید ایران اسلامی را گرامی داشته و به مقام شامخ او ادای احترام کنند.
چشک بیان کرد: در این مراسم برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده و با دعوت از همرزم او سردار جعفری سعی خواهد شد تا ابعاد مختلفی از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های این شخصیت وارسته تبیین و تشریح شود.
وی همچنین به نزدیکی روز ارتش در 29 فروردین اشاره کرد و گفت: در این روز دلاورمردان ارتشی در کنار سایر نیروهای مسلح قدرت و صلابت خود را در عرصه عمل به نمایش خواهند گذاشت و باردیگر ولایتمداری و تبعیت بی‌چون و چرا از فرامین فرماندهی کل قوا را نشان خواهند داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.