به گزارش خبرنگار ایرنا ، پیکر این شهید دوران دفاع مقدس بتازگی در تفحص های انجام شده در منطقه عملیاتی جزیره مجنون کشف و به زادگاهش منتقل شد.
مردم شهید پرور بهشهر شب گذشته در مسجد امیرالمومنین (ع) این شهر با این طلبه شهید وداع و امروز با بدرقه شکوهمند پیکرش پاکش را تشییع کردند.
پپیکر شهید سرافراز حسینی پس از تشییع در بهشهر برای خاکسپاری به روستای زادگاهش ' گرنام ' انتقال یافت .
گرنام از روستاهای بخش کوهستانی و محروم یانه سر بهشهر است .
بهشهری ها پیکر این روحانی شهید را حزن و اندوه ، نوحه سرائی و مرثیه خوانی و سینه زنی و سردادن شعارهای لا اله الا الله، محمد رسول الله، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا حسین، لبیک یا زینب تشییع و بدرقه کردند.
امام جمعه بهشهر در پارک ملت این شهر بر پیکر این شهید والامقام نماز اقامه کرد و سپس برای خاکسپاری با آمبولانس به روستای زادگاهش انتقال یافت .
شهید سیدباقر حسینی، فرزند سید بزرگ ، متولد سال 1346 و طلبه حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایازی در رستمکلای بهشهر بود در بحبوحه دفاع مقدس برای دفاع از کیان ایران اسلامی راهی منطقه عملیاتی شد.
وی در سال 67 به عنوان نیروی بسیجی به جنگ اعزام شد در همان سال در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.
پیکر مطهر روحانی شهید سید باقر حسینی طی عملیات تفحص توسط اکیپ کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح شناسایی و پس از 29 سال به زادگاهش بازگردانده شد.
براساس اعلام کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ، پیکرهای پاک 14 شهید تازه تفحص شده در 12 استان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.