به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس افزود: اگر حقایق دفاع مقدس را به درستی به نسل های آینده منتقل نکنیم ممکن است که دچار تحریف شود.
وی ادامه داد: در شرایطی که انقلاب تازه به پیروزی رسیده بود و نیروهای نظامی ما درگیر امنیت شمال غرب کشور بودند و از طرفی تحریم هایی نیز به کشور تحمیل شده بود، دشمن به این نتیجه رسید که جنگی را به کشور ما تحمیل کند و به خیال خام خودشان نظام نوپای جمهوری اسلامی را از بین ببرد.
او افزود: آنچه در این بین مهم است اینکه همه نسل ها باید بدانند که ما آغازگر جنگ نبودیم.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: دوران دفاع مقدس با وجود همه مشکلات و حوادث تلخی که به دنبال داشت، برکاتی نیز برای کشور و انقلاب به ارمغان آورد که مهمترین آن خوداتکایی به مدد خلاقیت جوانان بود.
سردار غیاثی افزود: اگر نبود این خوداتکایی و عدم وابستگی، امروز چه بسا آمریکا و دیگر قدرت ها به خودشان اجازه می دانند که حتی در کشورمان حضور فیزیکی نیز داشته باشند.
وی گفت: امروز نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی به تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، امنیت کامل را در جای جای میهن اسلامی حاکم کرده اند.
او ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در یک اقتدار امنیتی قرار دارد و تمامی نیروهای مسلح کشورمان با وفاق و همدلی کامل، تمام توطئه ها را رصد می کنند و در جهت خنثی سازی آنها نیز اقدام به موقع انجام می دهند.
در این آیین، یگان های پیاده و موتوری نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس از مقابل جایگاه رژه رفتند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.