سردار سرلشکر محمد باقری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های فرماندهی انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این موشک ها از نظر دقت در بالاترین درجه در سطح دنیا قرار دارد و در بسیاری موارد نقطه زن است.
وی با اشاره به اینکه موشک های ساخت دیگر کشورها به علت احتمال استفاده از کلاهک هسته ای نیازی به نقطه زن بودن ندارد، اضافه کرد: با توجه به آموزه های اسلامی در خصوص حرام بودن استفاده از بمب هسته ای، موشک های ساخت ایران اسلامی نقطه زن است و ما تاکید بسیاری بر این امر داریم.
وی اظهار کرد: ما همواره تاکید کرده ایم که موشک های ایران اسلامی تنها برای موارد دفاعی طراحی و تولید شده است و ما قصد تهاجم به هیچ کشوری را نداریم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: ایران اسلامی از نظر وضعیت دفاعی در بهترین وضعیت قرار دارد و قدرت بازدارندگی و توان دفاعی و همچنین ایثار و فداکاری های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران موید این امر است.
سرلشکر باقری همچنین با اشاره به بازدید خود از مرزهای امن آذربایجان غربی، گفت: امروز در بهترین وضعیت امنیتی در این منطقه به سر می بریم و امنیت این استان از نظر شاخص های مختلف مانند استان های داخلی کشور است و مشکلی در این خصوص دیده نمی شود.
وی افزود: در راستای کمک به نیروی انتظامی و مرزبانی و تقویت توانمندی های این 2 نیرو تصمیم های خوبی در این سفر گرفته شد که می تواند زمینه امنیت بیش از پیش را در منطقه فراهم کند.
به گزارش ایرنا رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز صبح با هدف شرکت در یک همایش دفاعی - امنیتی و بازدید از مراکز نظامی و انتظامی آذربایجان غربی وارد ارومیه شد و فردا نیز در همایش پیشمرگان کرد مسلمان در مهاباد حضور می یابد.
6009/2093
** خبرنگار: یوسف رحیمی ** تنظیم کننده: صابر چهرقانی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.