پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار منوچهر امان اللهی اعلام کرد: از این مبلغ 6 میلیارد ریال آن مربوط به کشف لوازم خانگی احتکار شده در سنقروکلیایی و یک میلیارد و 400 میلیون ریال نیز مربوط به کشف سیگار قاچاق در صحنه است.
وی در خصوص کشف لوازم خانگی احتکار شده، گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان سنقروکلیایی با انجام کارهای تحقیقاتی از وجود یک انبار در خارج شهر که مقدار زیادی لوازم خانگی در آن احتکار شده بود، اطلاع یافتند.
سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران سنقروکلیایی پس از شناسایی انبار محل احتکار لوازم خانگی با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام و موفق شدند تعداد قابل توجهی از لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، آبگرمکن، ماشین لباسشویی، کولر آبی، اجاق گاز و بخاری گازی به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال کشف کنند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از پلمب انبار محل احتکار کالا با حضور نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اداره صنعت و تجارت شهرستان سنقروکلیایی خبر داد و گفت: صاحاب انبار نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

** 220 هزار نخ سیگار قاچاق در صحنه کشف شد
وی در ادامه به کشف 220 هزار نخ سیگار قاچاق با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در میانراهان صحنه نیز اشاره کرد و گفت: به دنبال اقدام های اطلاعاتی پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده و قصد انتقال آن را به استان های مرکزی دارند بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سردار امان اللهی ادامه داد: با انجام اقدام های اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودروی حامل کالای قاچاق مشخص و تیمی از اداره قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به محور کامیاران – میانراهان اعزام شد تا این محور را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دهد.
رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: در نهایت یک دستگاه خودرو پژو پارس که حامل کالای قاچاق بود مشاهده و ماموران در اقدامی ضربتی نسبت به توقیف آن اقدام کردند که در بازرسی از این خودرو، 220 هزار نخ سیگار به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال کشف شد.
وی همچنین از تشکیل پرونده ای در این خصوص و انجام تحقیقات بیشتر خبر داد و گفت: خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
سردار امان اللهی در پایان تصریح کرد: مبارزه با پدیده قاچاق یکی از اولویت های کار پلیس است و بدون شک برخورد لازم با قاچاقچیان بعمل می آید.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.