به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات روئینگ بازی های آسیایی با شرکت 400 پاروزن از 24 کشور آسیایی از امروز (یکشنبه - 28 مرداد) در پالمبانگ اندونزی آغاز شد و تیم چهار نفره بانوان کشور متشکل از نازنین رحمانی، مریم کرمی، مریم امیدی پارسا و مهسا جاور عنوان نخست دور مقدماتی را کسب کرد.
در این رقابت فشرده، رحمانی و هم تیمی هایش موفق شدند با زمان 7 دقیقه و 23 ثانیه و 45 صدم ثانیه روزدتر از پاروزنان تایلند، اندونزی و چین تایپه از خط پایان عبور کنند.
تیم چهار نفره روئینگ بانوان ایران با کسب این نتیجه به مرحله فینال راه یافت و برای کسب مدال روز اول شهریور با رقبای خود مسابقه خواهد داد.
نازنین رحمانی همچنین در بخش 2 نفره سبک وزن بانوان فردا (29 مرداد) همراه با مریم امیدی به مصاف رقبا می رود.
امیرمحمدفتاح پور در بخش کایاک آب های آرام، فاطمه کرمجانی در کانوی 2 نفره 500 متر و علی اجاقی در کانوی 2 نفره یک هزار متر دیگر قایقرانان کرمانشاهی حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا هستند.

** برتری کبدی بانوان ایران با حضور
مسابقات کبدی بانوان بازی های آسیایی نیز در حالی پیگری شد که تیم ملی زنان ایران با حضور آزاده صیدی و فاطمه کرمی دو بانوی کرمانشاهی خود توانست مقتدرانه با حساب 46 بر 20 کره جنوبی را شکست دهد.
دختران کبدی کار ایران فردا (دوشنبه) در دومین دیدار خود به مصاف بنگلادش خواهند رفت.

** درخشش کبدی کاران کرمانشاه در تیم ملی مردان ایران
تیم ملی کبدی مردان ایران نیز با درخشش محمد قربانی و محمدامین نصرتی ورزشکاران کرمانشاهی خود موفق شد اولین مسابقه خود در رقابت های آسیایی 2018 را با پیروزی پشت سر بگذارد.
در این مسابقه تیم کبدی مردان ایران که قربانی و نصرتی را در ترکیب اصلی خود داشت با حساب 55 بر 19 مقابل ژاپن پیروز شد تا خود را به عنوان یک مدعی نشان دهد.
تیم ملی کبدی مردان ایران دومین مسابقه خود را در این رقابت ها برابر پاکستان برگزار می‌ کند.
در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا، 20 ورزشکار از کرمانشاه (14 اقا و 6 خانم) در 10 رشته شامل فوتبال، قایقرانی، کبدی، سپک تاکرا، واترپلو، کاراته، دو و میدانی، وزنه برداری، پینگ پنگ و شیرجه با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
شاهین عباسیان و مهدی مهدی خانی در فوتبال، نازنین رحمانی، فاطمه کرمجانی، امیرمحمد فتاح پور و علی اجاقی در قایقرانی، آزاده صیدی، فاطمه کرمی، محمد قربانی و محمدامین نصرتی در کبدی، محمد صفایی، سینا رضایی و مهرداد جعفری در سپک تاکرا، ارشیا الماسی و محمدجواد عباسی در واترپلو، پگاه زنگنه در کاراته، حسین کیهانی در دو و میدانی، کیانوش رستمی در وزنه برداری، ندا شهسواری در پینگ پنگ و شهنام نظرپور در شیرجه ورزشکاران اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا هستند.
در این دوره از بازی ها بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 40 رشته و 462 ماده ورزشی، طی روزهای 27 مرداد تا 11 شهریور با هم رقابت می کنند و کاروان کشورمان نیز با 378 ورزشکار شامل 280 نفر آقا و 98 نفر خانم به مسابقات اعزام شده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.