زهرا کرم زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 14 تنیسور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز معلولان کشور حاضر شدند که از این تعداد شش ورزشکار و از جمله شیما سیاهی زاده تنیسور خوزستانی برای حضور در رقابت های پاراآسیایی انتخاب شدند.
نایب رییس هیات جانبازان و معلولان استان در خصوص این تنیسور خوزستانی گفت: خانم سیاهی زاده به شدت در حال تمرین کردن است و تلاش می کند در اولین حضور خود در میادین بین المللی نتیجه خوبی کسب کند.
وی ادامه داد: این ورزشکار استان در کلاس چهار رقابت های تنیس روی میز معلولان به میدان می رود و رقیبان بسیار قدرتمندی از کشورهای چین و کره جنوبی را در پیش رو دارد.
کرم زاده به برگزاری مسابقات پاراآسیایی در رشته های شنا، وزنه برداری، دو و میدانی، تنیس روی میز و بدمینتون اشاره کرد و گفت: محمود احمدی بلوطکی، حسین شریفی، آرمان کوراوند و سجاد جرفی چهار ورزشکار دیگر استان هستند که در رشته دو و میدانی این رقابت ها به میدان می روند.
گفتنی است هدایت تیم ملی تنیس روی میزایران در مسابقات پاراآسیایی بر عهده زهرا کرم زاده (نایب رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان) خواهد بود.
مسابقات پاراآسیایی 2017 از روز 16 آذرماه به میزبانی کشور امارات برگزار می شود.
6002خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.