به گزارش خبرنگار ایرنا ، صحبت پورافشار روز دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران رسانه های جمعی قصرشیرین با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا ، افزود: رشد و توسعه فرهنگی جامعه نیازمند عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است.
وی خواستار تعامل خبرنگاران رسانه های مختلف با مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی برای آبادانی و عمران شهری در حل مشکلات شهروندان شد و اظهارداشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و هستند که در بیان عملکرد مدیران و همچنین برطرف کردن مشکلات نقش موثری دارند.
رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین نیز با تبریک روز خبرنگار ، تلاش همه اصحاب رسانه را برای بیان واقعیت های موجود و مسائل و مشکلات مردم قابل ستایش دانست و بیان کرد: در روزهای ابتدایی وقوع زلزله پارسال غرب کرمانشاه ، خبرنگاران شهرستان مرزی قصرشیرین تلاش های بسیار خوبی را در انعکاس دردهای مردم ارائه کردند که بازتاب آن را دیدیم.
کیانوش سلیمانی افزود: اطلاع رسانی ، گردآوری و انتشار اخبار درست و واقعیت های موجود همراه با صداقت عمل و تعهد به قلم می تواند نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات جامعه داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر قصرشیرین نقش یک خبرنگار را همانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش اصحاب رسانه با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم شد.
رستمی ، مهمترین ویژگی های یک خبرنگار را تعهد عمل ، صداقت در رفتار و گفتار ، سرعت ، دقت و صحت و رعایت امانتداری در انتقال مطالب و اخبار بیان کرد.
وی تلاش های همه اصحاب رسانه را در تعامل بسیار خوب با مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتقاد سازنده باعث برطرف شدن مشکلات جامعه می شود و نقد منصفانه همیشه اثرگذار و راهکاری برای رسیدن به موفقیت است.
در این آیین اعضای شورای اسلامی شهر قصرشیرین و اصحاب رسانه به بیان مسایل و نقطه نظرات خود پرداختند.
در پایان با اهدای لوح سپاس از خبرنگاران ، اصحاب رسانه و فعالان خبری شبکه های اجتماعی قصرشیرین تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق، بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که دفتر خبرگزاری ایرنا قصرشیرین از سال 79 تاکنون در امر انعکاس اخبار و اطلاعات شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب فعالیت دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.