به گزارش ایرنا محمدرضا بابایی روزشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان فردوس اظهار داشت: تاریخ را خبرنگاران به نسل های بعد می سپارند و همه آنچه در زمان پیامبر اسلام(ص)، واقعه عاشورا و زندگی علما، فقها و فرهیختگان رخ داده، توسط خبرنگاران انجام شده است.
وی با اشاره به افزایش رسانه ها، پایگاه های خبری ، روزنامه ها و نشریات علمی و تخصصی در دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: رشد و توسعه خبرنگاری پس از انقلاب بسیار مثبت بوده است.
فرماندار فردوس نیز با اشاره به اینکه خبرنگار عاشق خبر و اطلاع‌ رسانی است گفت: خبرنگار هنرمند است و نباید وامدار هیچ گروه یا جناحی باشد و اگر خبرنگاران نباشند بسیاری از امور و مسائل دیده نمی شود و مشکلات نیز انعکاس نمی یابد.
مهدی ابراهیمی افزود: باید به وضعیت معیشتی خبرنگاران توجه شود تا خبرنگار بتواند با خیال آسوده به رسالت واقعی خود یعنی انعکاس اخبار و اطلاعات بپردازد.
وی از برگزاری همایش پنجاهمین سالگرد زلزله فردوس در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: گروه های مختلفی برای برگزاری این همایش تشکیل و جلسات برنامه ریزی آن نیز از فردا آغاز می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر فردوس نیز گفت: خبرنگاران، زیرساخت های توسعه شهری هستند که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.
مجید نقره دانی افزود: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و باید مورد حمایت جدی قرار گیرند و امنیت روحی، جسمی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین آینده شغلی آنان تأمین شود تا خبرنگار بتواند بدون وابستگی به هیچ نهاد، سازمان یا جناح خاصی رسالت اصلی خود را انجام دهد.
در این همایش از خبرنگاران شهرستان فردوس تجلیل شد.
9865 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.