ابراهیم مولوی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت افزود: همچنین طرح آرام سازی بلوار ارم همدان نیز تا پایان امسال اجرایی می شود.
وی اجرای طرح پیاده راه سازی را در راستای تحقق اهداف انسان محور دانست و افزود: جراحی شهری با اجرای طرح های عمرانی شاید مشکلاتی را ایجاد کند اما برای آبادانی و توسعه شهر همدان لازم است.
***تعامل دوسویه با خبرنگاران از سیاست های شورای شهر همدان است
رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین گفت: تعامل دو سویه با خبرنگاران از سیاست های اصلی اعضای شورای اسلامی همدان است و در دوره پنجم فعالیت این شورا، کمترین چالش را با خبرنگاران داشته ایم.
مولوی اضافه کرد: البته خانه مطبوعات همدان نیز باتوجه به رسالتی که بر عهده دارد، موفق عمل کرده و همکاری خوبی با این حوزه رسانه ای داریم.
وی همراهی خبرنگاران در سفرهای استانی و بازدید از طرح های سایر استان های کشور را حق اصلی رسانه های همدان دانست و گفت: به طور حتم این خواسته خبرنگاران اجرایی می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان حمایت مادی از مطبوعات را کمک به چرخه فعالیت آنها دانست و گفت: مطالبات رسانه ها از شورا و شهرداری باید به موقع پرداخت شود.
وی با گرامیداشت روز خبرنگار و یادآوری مجاهدت و جانفشانی شهید صارمی خاطرنشان کرد: روز خبرنگار بهانه ای برای ارج نهادن به جایگاه والای فعالان عرصه خبر است.
*** طرح های عمرانی شهرداری نیازمند اطلاع رسانی گسترده است
رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با اشاره به تبدیل شهر همدان به کارگاه عمرانی گفت: طرح های عمرانی شهرداری نیازمند اطلاع رسانی گسترده است.
مولوی افزود: باوجود اینکه طرح های عمرانی اغلب کلانشهرهای کشور به دلیل نبود بودجه روند کند و حتی نیمه تعطیل دارند اما مدیریت شهری همدان به رغم محدودیت در اعتبارات با پیشرفت مناسب طرح ها را اجرا می کند.
وی اضافه کرد: شهردار تلاشگر همدان در این چند ماه توانسته به خوبی برنامه ها و اهداف تبیین شده را اجرایی کند و در حوزه عمرانی نیز روند عملیاتی مطلوب را شاهد هستیم.
** خبرنگاران به سفرهای برون مرزی اعزام شوند
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات همدان نیز در این نشست خواستار همراهی خبرنگاران در سفرهای برون استانی اعضای شورای اسلامی شهر همدان شد.
مجید ملکیان افزود: باتوجه به پوشش گسترده خبری شورا و شهرداری توسط خبرنگاران، انتظار می رود نماینده رسانه ها در سفرهای برون استانی نیز شرکت کنند.
وی بیان کرد: اختصاص بودجه برای پوشش خبری طرح ها و برنامه های شورا و شهرداری نیز یکی از مطالبات رسانه های استان است.
ملکیان خاطرنشان کرد: توجه به پیوست فرهنگی طرح های عمرانی نیز دیگر خواسته رسانه ها به شمار می رود.
1181/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.