در نشست رییس شورای شهر رشت با معاونت توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دریافت سهمیه قیر و وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی پیگیری شد.

به گزارش ایلنا ، جلسه ریاست شورای اسلامی شهر رشت به همراه بهارمست، سرپرست و جمعی از مدیران شهرداری رشت با معاونت توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با موضوع دریافت سهمیه قیر و اخذ وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی برای شهر رشت برگزار شد.

در این نشست سید امیر حسین علوی با تقدیر از نصرتی به پاس زحمات وی در منصب شهردار رشت برای وی در سِمت جدید آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به این موضوع که با توجه به اشراف نصرتی به مشکلات رشت در حوزه آسفالت و تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسیرانی انتظار میرود که وی در راستای رفع این مشکلات با توجه به مسئولیت خود در معاونت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نگاهی ویژه به رشت داشته باشد.   نصرتی نیز با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر رشت و همکاران سابق خود در شهرداری رشت با اشاره به تعلق خاطر خود به شهر رشت از پیگیری های لازم در این خصوص و انجام اقدامات مقتضی در رابطه با سهمیه قیر و وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.