به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز شنبه در مراسم تحلیف و آغاز به کار شورای اسلامی شهر کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دولت در چهار سال گذشته توجه خوبی به استان هایی مثل کرمانشاه داشته است.
وی ادامه داد: اجرای پروژه های متعدد و اثرگذار مثل راه آهن غرب که شاهد پایان عملیات ریل گذاری بودیم، تبدیل منوریل به قطار شهری، احداث پل های روگذر و زیرگذر متعدد در مناطق پرازدحام و ... از جمله این کارها بوده است.
رنجبر خاطرنشان کرد: اجرای کامل هر کدام از پروژه های در دست اقدام می تواند در آینده به کرمانشاه چهره یک استان توسعه یافته را ببخشد و به طور قطع پیشرفت های بسیار خوبی در زندگی مردم صبور و نجیب این دیار حاصل می شود.
فرماندار کرمانشاه در ادامه با گرامیداشت هفته دولت، از افتتاح 52 طرح در بخش های مختلف صنعتی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی در این هفته خبر داد.
وی گفت: برای اجرای این طرح ها بالغ بر 580 میلیارد ریال هزینه شده و به دنبال آن 300 نفر از جوانان و مردم این شهر مشغول به کار می شوند.
رنجبر در ادامه به آغاز به کار شورای اسلامی شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بدون شک اجرای پروژه های اثرگذار و حرکت دادن کلانشهر کرمانشاه به عنوان مرکز غرب کشور نیازمند همراهی و تلاش همه جانبه اعضای شوراست.
وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه همگی از چهره های خوشنامی هستند که مردم انتظار دارند دوره پنجم را به محلی برای خدمت رسانی و انجام تغییرات بزرگ تبدیل کنند.
مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه روز شنبه با قرائت سوگند در پیشگاه کلام الله مجید در فرمانداری برگزار شد.
در مراسم انتخاب هیات رئیسه شورا نیز رسول آزادی و کامران ملکی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه انتخاب شدند.
کامران ملکی، ابراهیم مرادی، رسول آزادی، سیدپیمان موسوی، سید حجت الله موسوی اجاق، طیب حیدری، سالار احمدزاده، سید احسان احسانی، غلامرضا امیری، مازیار رضایی و سیدمیثم موسوی اجاق اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در دوره پنجم را تشکیل می دهند.
شهرستان کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.