رئیس جدید شورای شهر کنگاور در گفتگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تشکر از زحمات شهردار کنگاور گفت: اردشیر مولایی منصفانه و با حس تکلیف در زمینه خدمت رسانی به شهروندان این شهرستان صادقانه عمل کرد.
سوسن سلیمان آبادی به معیارهای انتخاب سرپرست جدید شهرداری اشاره کرد و افزود: مهمترین معیار انتخاب یوسف طاهرآبادی به عنوان سرپرست شهرداری کنگاور روحیه خوب و تعامل با پرسنل شهرداری و دوری وی از سیاست زدگی است.
وی تاکید کرد: انتظار می رود سرپرست جدید به دنبال به اتمام رساندن پروژه های عمرانی و اقدام های نیمه تمام شهردار سابق باشد و توسعه شهری و آسفالت خیابانها و معابر را در اولویت قرار دهد.
سرپرست شهرداری کنگاور نیز ضمن قدردانی از زحمات شهردار سابق گفت: اردشیر مولایی با تلاش های بی وقفه در جهت خدمت رسانی به مردم این شهرستان تلاش کرد و امیدوارم بتوانم همچون او در زمینه خدمت رسانی به شهروندان کنگاوری تلاش کنم.
یوسف طاهرآبادی افزود: از تمامی پرسنل شهرداری می خواهم که من را در جهت پیشبرد و توسعه یک شهر زیبا یاری نمایند تا بتوانم مسئولیت خطیری را که به دوش بنده گذاشته اند بخوبی به پایان برسانم.
اعضای شورای شهر کنگاور با هفت رای موافق یوسف طاهرآبادی مسئول امور قراردادهای شهرداری کنگاور را به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی کردند.

** ترکیب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر کنگاور مشخص شد
هفت عضو اعضای شورای اسلامی شهر کنگاور در مراسم تحلیف حاضر شدند که بعد از مراسم اجرای سوگند‌نامه، سوسن سلیمان آبادی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر کنگاور، ابوالقاسم طاهرآبادی نائب رئیس و حسین ادیبان به عنوان منشی پس از مراسم تحلیف معرفی شدند.
شهر کنگاور با جمعیتی افزون بر 53 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.