به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا مصری روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز جامع مراقبت از خانواده که با حضور معاون اجتماعی سازمان بهزیستی برگزار شد، گفت: در بسیاری از مواقع تنها گفت و گو و استفاده از رهنمودهای مشاوری توانمند می تواند مانع از فروپاشی یک زندگی شد.
وی با تاکید براینکه مراجعه به ریش سفیدان برای حل معضلات اجتماعی و خانوادگی همانند گذشته دیگر جوابگو نیست، اظهار داشت: زندگی مستقل زوجین موجب دور شدن آنان از فرهنگ عملی زندگی شده چرا که دیگر همانند گذشته شاهد طریقه زیستن بزرگترها نیستند و الگوی مناسبی ندیده اند.
مصری از همخوانی نداشتن برنامه ها و فیلم های تلویزیون و سینما با واقعیات زندگی به عنوان معضل دیگر یاد کرد و گفت: متولیان فرهنگی باید با استفاده از رسانه و تریبون فرهنگی که در اختیار دارند به درستی الگوی فرهنگی بهتر زیستن را به جوانان انتقال دهند.
وی یادآور شد، با توجه به تغییر سبک زندگی و تتوع در آسیب های اجتماعی می توان گفت که دیگر استفاده از ابزارهای سنتی جوابگو نیست.
در ادامه یکی دیگر از نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید از همه توان و ظرفیت برای رساندن کرمانشاه به جایگاه واقعی استفاده کرد.
قاسم جاسمی اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در راستای برطرف کردن مشکلات موجود پشتیبان سازمان بهزیستی است.
مرکز جامع مراقبت از خانواده با همکاری دادگستری در استان راه اندازی شد و هم اکنون هشت دفتر مشاوره و 6 نیروی مددکار در این مرکز فعالیت دارند.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.