به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری حوزه آسیب های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و براین اساس باید دستگاه های اجرایی در این زمینه بیشتر تلاش کنند.
وی ادامه داد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی انسان های عزتمندی هستند که باید زمینه را برای توانمندسازی آنان فراهم کرد.
اکبریان تاکید کرد: ازدید ترحم نباید به جامعه هدف بهزیستی نگاه کرد چراکه این افراد دارای توانمندی هایی هستند که باید آنها را شناسایی کرد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هرچه بیشتر باید زمینه اعتماد سازی مردم را فراهم کرد چراکه مردم بارها همراهی خود را با نظام اسلامی نشان داده اند و تنها راه تحقق این امر توجه به مطالبات و انجام تکالیف است.
وی خاطرنشان کرد: البرز دارای تنوع قومیتی است که درایت و تدبیربیشتری را برای مدیریت می طلبد.
رئیس سابق بهزیستی استان البرز گفت: دغدغه دولت در آسیب اجتماعی به جد دنبال شود و این مهم در استان البرز مورد پیگیری قرار گرفته است.
داریوش بیات نژاد افزود: امروز شاهد آن هستیم که اورژانس اجتماعی به این منظور درتمام مناطق استان البرز راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: بخش قابل توجهی از مراکز زیر پوشش بهزیستی استان البرز با هدف کیفی سازی نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.
بیات نژاد گفت: البرز موفقیت های قابل توجهی در حوزه اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها داشته و توانسته به رتبه های برتر غربالگری شنوایی و بینایی دست یابد.
وی اضافه کرد: اولین مرکز نگهداری معتادان متجاهر درالبرز راه اندازی شده و در اشتغال توانسته ایم به رتبه برتر کشوری دست یابیم.
خیرالله ترخانی معاون سیاسی اجتماعی و فرهنگی استاندارالبرز نیزگفت: درحوزه طلاق امروز شاهد کاهش آمار هستیم که نتیجه همراهی دستگاه های اجرایی با یکدیگر بوده است.
وی یادآورشد: کارکنان بهزیستی درخدمات دهی به جامعه هدف با سختی کار مواجه هستند که سازمان بهزیستی باید به این موضوع توجه ویژه کند.
درین آیین از زحمات ' داریوش بیات نژاد' قدردانی و ' اسدالله حیدری ' به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان البرز معرفی شد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.