به گزارش ایرنا؛ حسن عزیزی روز پنجشنبه در جلسه شورای اندیشه ورز بسیج کارگری استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات اداره کل تعاون استان با تاکید بر اینکه همه باید در این جهاد عظیم که راه اصلی تحول اقتصادی است شرکت کنیم، افزود: یکی از اصلی ترین راه های این جهاد توجه به بهره وری برای تثبیت اشتغال موجود است.
وی به معنای واقعی و عملیاتی بسیج اشاره کرد و گفت: شان ورود بسیج به عرصه های مختلف انقلاب برای همه روشن است و در جایی که شرایط عادی پاسخگو نباشد بسیج وارد میدان می شود و همیشه در عرصه های سخت راهگشا است.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی باعث شد که نظام اسلامی شکل بگیرد و رشد کند و بسیج امروز یک تفکر غالب در جهان و جامعه است.
او اظهار داشت: همین تفکر بسیجی است که ولی فقیه مسلمین جهان با یک موضع گیری و یک سخنرانی کوتاه، باعث ایجاد وحدت و آرامش در منطقه و ناکامی دشمنان می شود.
او ادامه داد: در برخی شرایط ویژه، کارهای اداری صرف، راهگشا نیست و کار به درستی و سرعت پیش نمی رود، به همین دلیل، بسیج اقشار با هدف این که اتاق فکری باشد و هم افزایی ایجاد شود که اگر سیستم اداری کاستی داشت به نوعی ترمیم کننده کاستی ها باشد و با تشدید فعالیت ها کاستی ها را پوشش دهد، شکل گرفته است.
وی افزود: بهره وری یکی از بندهای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و با محور قرار دادن بهره وری در اقتصاد با تقویت عوامل تولید، توانمندسازی نیروی کار از طریق آموزش های فنی و حرفه ای متناسب با نیاز بازار کار و کاهش حوادث ناشی از کار و آسیب های اجتماعی می توان به تثبیت اشتغال رسید.
فرمانده بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز در ادامه جلسه ضمن بیان اهداف تشکیل هیات های اندیشه ورز بسیج با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر تقویت و توسعه بسیج کارگری برای اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جهت ارتقاء بهره وری کارخانجات و واحدهای تولیدی تاکید نمود.
سرهنگ بروز شریفی، تبیین سیاست های اجرایی در راستای حمایت از کالا و کارگر ایرانی را از زمره وظایف هیات اندیشه ورز بسیج دانست و بیان داشت: برگزاری نشست های روشنگرانه در واحدهای تولیدی در خصوص آسیب های اجتماعی و بهره وری بالا در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان باید در دستور کار هیات باشد.
وی ابراز امیدواری کرد تمام دغدغه ها از فکر و اندیشه این هیات اندیشه ورز در جهت ارائه بهترین کالای ساخت داخل به کشور باشند.
در این جلسه حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان رئیس هیات اندیشه ورز بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه معرفی شد.
استان کرمانشاه 2میلیون نفر جمعیت ساکن در 32شهر و 2هزار و 600روستا دارد.
نرخ بیکاری در این استان اکنون حدود 21درصد است یعنی 172هزار نفر در این استان جویای کار می باشند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.