به گزارش ایرنا، مسلم حدیدی روز یکشنبه در نشست خبری که در محل جلسات جهاد دانشگاهی برگزار شد، به وجود 24 کارگاه تخصصی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: از این میزان چهار کارگاه و یک کنفرانس بین المللی با عنوان فناوری انرژی سبز برگزار شد و هفت رویداد آن کارآفرینی بوده است.
وی به فعالیت های این دانشگاه در حوزه کاردانی - کارشناسی و تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و گفت: مدل بومی توانمندسازی دانشجویان از دیگر برنامه های ما است که با بررسی 52 مدل از حوزه آموزش عالی دانشگاه های 14 کشور دنیا طراحی شده است.
حدیدی با بیان اینکه این مدل از مهر ماه سال جاری اجرا می شود، ادامه داد: اشتغال مهم ترین محور برای برنامه ریزی ها است و این مقوله از 2 سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی یادآور شد، ساماندهی شبکه تحصیلات تکمیلی از سال گذشته آغاز شده که در این بین برای چندین پایان نامه فعالیت کاری تعریف می شود تا به صورت همگرا عمل کنند.
حدیدی اظهار داشت، با تحقق این هدف سلیقه ای عمل کردن در نگارش پایان نامه ها از بین می رود و چندین پایان نامه در قالب یک محور مشخص جلو می رود که تحقق آن موجب خدمت بیشتر شده و از فضای مسموم جلوگیری کرده و گره گشای استان می شود.
وی به افزایش پنج رشته کارشناسی جدید و 2 رشته ارشد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هم اکنون به میزان 41 کدرشته از مقطع کاردانی تا کارشناسی ارشد در جهاد دانشگاهی کرمانشاه ارائه می شود.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.