به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، دکتر سیدعباس صالحی و هوشنگ بازوند تفاهم نامه همکاری در حوزه فرهنگ و هنر را امضا کردند.
بر اساس این‌ تفاهم نامه، 880 میلیارد ریال طرح و پروژه فرهنگی‌ در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.
به گفته مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از این میزان حدود ٦٥0 میلیارد ریال در بخش عمرانی سهم استان و نزدیک به ٣0٠ میلیارد نیز سهم وزارتخانه است.
حجت الاسلام رحیم جعفری توضیح داد: در بخش فعالیت های فرهنگی و هنری بیش از ٢0٠ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که ١٣0 میلیارد ریال سهم وزارتخانه و 70 میلیارد ریال سهم استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، متذکر شد: اعتبارات پیش بینی شده در تمام بخش ها اعم از معاونت های فرهنگی، هنری، قرآنی، سمعی و بصری و کانون های مساجد مشخص شده است.
وی با اشاره به تعیین اعتبارات چندین پروژه عمرانی در این تفاهم نامه، گفت: برای پروژه تالار مرکزی شهر کرمانشاه وزارتخانه 100 میلیارد ریال اعتبار را در این تفاهم نامه آورده است که مشروط به شناسایی و تملک زمین آن است.
حجت الاسلام جعفری، ابراز امیدواری کرد: با این حرکتی که شروع شده و تفاهم نامه ای که منعقد می شود، حداقل بتوانیم تالار مرکزی شهر کرمانشاه را جانمایی کنیم تا این پروژه نیز به نتیجه برسد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری 2 روزه یکشنبه شب وارد استان کرمانشاه شد و حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، امضای تفاهم نامه همکاری، بازدید از چند مجتمع فرهنگی و هنری، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های شرق استان در صحنه، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر کرمانشاه و نشست مطبوعاتی از جمله برنامه های اوست.
7445‎/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.