به گزارش ایرنا، محمد محمدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این اعتبار در طول 3 سال آینده به این پروژه اختصاص می یابد، افزود: طرح احداث پروژه تالار شهر تبریز در سال ١٣٨٧ آغاز شده و در زمینی به مساحت 14 هزار و ٢٠٠ مترمربع با زیربنای 16 هزار مترمربع احداث می شود.
وی اظهار کرد: جمع کل هزینه اختصاص یافته به این پروژه تا پایان سال ٩٠ حدود 44 میلیارد و ٧٢٠ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی آن نیز ١٥ درصد بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این پروژه در سه طبقه در سه تالار مجزا و متصل شامل تالار موسیقی با ٩٠٠ نفر ظرفیت، تالار نمایش با ٧٠٠ نفر ظرفیت و ساختمان اداری در شهرک باغمیشه جنب لاله پارک تبریز احداث می‌شود.
محمدپور ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین روز از سفر خود به آذربایجان‌شرقی در محل تالار شهر تبریز حضور یافت و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شامگاه چهارشنبه هفته گذشته تا ظهر روز شنبه در آذربایجان شرقی بود.
سیدعباس صالحی در سفر ٣ روزه به آذربایجان شرقی در شورای اداری و نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان شرکت و از طرح های در حال احداث در حوزه فرهنگ و هنر دیدن و از دانشگاه هنر اسلامی برای آشنایی با ظرفیت های این مرکز علمی و دانشگاهی بازدید کرد.
وی همچنین با اعضای هیات مدیره بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان در خانه پروین اعتصامی دیدار و با سفر به شهرستان اهر در نشست فعالان فرهنگی، هنری و ادبی منطقه ارسباران، نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی و نشست مطبوعاتی با جمعی از نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی شرکت کرد.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.