علی اکبر اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: انتخابات پارلمانی عراق روزهای 20 و 21 اردیبهشت ماه در ستادهایی که برای عراقیان مقیم ایران در نظر گرفته شده است، برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: هماهنگی های لازم به منظور برگزاری این انتخابات با نیروی انتظامی و شهرداری انجام شده و در صورت نیاز، کمک های بیشتر نیز در اختیار کنسولگری قرار خواهد گرفت.
وی افزود: عراقی های ساکن کرمانشاه برای رای دادن باید به شعبه اخذ رای واقع در شهرک الهیه، بلوار قائم، روبروی حسینیه القاسم (ع)، ساختمان امیری مراجعه کنند.
مدیرکل اتباع بیگانه استانداری کرمانشاه اعلام کرد: شرکت‌ کنندگان در انتخابات باید یکی از این مدارک همچون شناسنامه هوشمند، پاسپورت عراقی، گواهی شناسنامه عراقی و گواهی رانندگی، به همراه یکی از مدارک مکمل همچون کارت الکترونیک بدون عکس، کارت محل سکونت، شناسنامه محل اقامت، پاسپورت محل اقامت، کارت پناهندگی و یا کارت سفید همراه داشته باشند.
اکبری گفت: شرکت‌کنندگان در انتخابات پارلمانی عراق در ایران احتیاجی به داشتن کارت شرکت در انتخابات ندارند و با همراه داشتن هر یک از این مدارک می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، سفارت عراق در تهران در روزهای گذشته با اعلام اینکه تمام مرزهای این کشور در تاریخ های 20 و 21 شهریور ماه بسته خواهند شد، یادآور شده است که 130 هزار عراقی واجد شرایط رای دادن در ایران زندگی می کنند.
براساس اعلام این سفارتخانه 14 شعبه اخذ رای انتخابات پارلمانی عراق در استان های خراسان رضوی، قم، خوزستان، ایلام، اصفهان، یزد، کرمانشاه و آذربایجان غربی برپا خواهد شد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.