به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در آئین نماز جمعه امروز در مصلای امام علی (ع)دزفول افزود:شرکت در انتخابات در این برهه مسئولیت بزرگی است که همه باید در آن سهیم باشند.
وی افزود:کسی نباید به بهانه بی اثر بودن رای خود در انتخابات شرکت نکند زیرا چنین چیزی درست نیست.
حجت الاسلام قاضی دزفولی انتخاب فرد شایسته را ضروری دانست و گفت:برنده اصلی انتخابات مردم هستند و همه باید بعد از اعلام نتایج به قانون پایبند باشند و درصورتی که پیروز نشدند بداخلاقی یا ناهنجاری نکنند.
خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز سوم خردادماه روز فتح خرمشهر را گرامیداشت وافزود:فتح خرمشهر فتح ارزش هاست .
حجت الاسلام بیگدلی چهارم خرداد روز مقاومت وپایداری- روز دزفول را نیز گرامیداشت و افزود:مردم دزفول در دفاع مقدس هم پشت جبهه را خالی نکردند و هم در سطوح مختلف نیرو به جبهه ها اعزام کردند و در کنار آن هم به بازسازی شهر پرداختند که به پاس این رشادت چهارم خرداد را به نام روز مقاومت مردم دزفول نامگذاری شد.
وی گفت:انتظار می رود جشنواره ها و برنامه های بین المللی در این روز برگزار شود.
امام جمعه دزفول همچنین گفت:ماه رمضان نزدیک است و باید مساجد رونق بیشتری داشته باشند که شورای تبلیغ شهرستان دزفول برنامه هایی درنظر گرفته تا از امکانات و استعدادهای تبلیغی فضلا و روحانیون قم و دزفول در این ماه بیشتر استفاده شود.
وی به وضعیت دبیرستان معارف نیز پرداخت و بیان کرد:امسال دبیرستان های معارف دزفول 2 برابر سال گذشته متقاضی داشت که به علت کمبود جا پذیرفته نشدند و این در شان یک کشور اسلامی نیست.
حجت الاسلام بیگدلی از آموزش وپرورش خواست توجه بیشتری به این مدارس داشته باشد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.