معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت:تأکید می‌شود که مردم برای شرکت در انتخابات در نخستین ساعات رأی گیری در شعب اخذ رأی حضور یابند.

به گزارش جماران، احد جمالی در حاشیه برگزاری انتخابات در استان قم، عنوان کرد: در جهت سهولت رای گیری 57 صندوق نسبت به دوره قبل در شعب رای‌گیری در قم افزوده شده است و بانوان و آقایان می‌توانند به تفکیک آرای خود را در صندوق ها بیندازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود:در دوره قبل در هر صندوقی گاه تعداد آراء به 1500 هم می‌رسید که در جهت سهولت رای گیری در مرکز شهر قم تمهیدات لازم اندیشیده شده و 57 صندوق اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد:استان قم پیشتاز انقلاب اسلامی بوده و هست و همواره در همه صحنه‌های انقلابی حضور داشته و مردم قم همواره در راس حرکت کرده‌اند.

جمالی بیان کرد: آمادگی استان قم برای انتخابات صد در صدی است، در دوره قبل انتخابات در سال 94 این افتخار را داشتیم که استان قم اولین رتبه را در سلامت انتخابات و بی حاشیه بودن کسب کرد.

وی اظهار داشت: ستاد انتخابات در 4 ماه گذشته فعالیت خود را در قم آغاز کرد و با برگزاری جلسات و کمیته‌های مختلف به آسیب شناسی پرداختیم و ارزیابی‌های لازم در جهت حضور همه جانبه مردم صورت گرفته است.

وی گفت:با توجه به شور و اشتیاق و نشاطی که در هفته آخر در سطح شهر قم و استان مشاهده کرده‌ایم انتظار می‌رود مشارکت مردم قم در این انتخابات بیش از 75 درصد باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد:در بخش های پنج گانه قم نیز تمهیدات اندیشیده شده است، یکی از برنامه‌های امسال استقرار ستاد انتخاباتی در بخش‌ها بود و آمادگی لازم فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز 30 صندوق سیار در قم فعال است تا در جهت سهولت رای برای افراد ناتوان و هم‌چنین اعزام به بیوت مراجع در خدمت عزیزان باشیم.

جمالی بیان کرد:توصیه می‌کنیم مردم در وقت مقرر پای صندوق ها حاضر شوند تا در بهترین فرصت آرای خود را در صندوق‌ها بریزند.

وی در پایان عنوان کرد:به طور کلی در استان قم 669 شعبه اخذ رای فعال است و 782 هزار و 974 نفر واجد رای دادن در این استان هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.