به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز سه شنبه در مراسم ‌گرامیداشت روز ملی شوراها که در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: دهیاری ها و بخشداری ها، روستاهای فاقد اینترنت را شناسایی و معرفی کنند تا برای اینترنت دار کردن آن ها اقدام شود.
وی به گاز رسانی به روستاهای کرمانشاه اشاره کرد و گفت: روند گازرسانی به روستاهای محروم از این نعمت به کندی در حال انجام شد، که به زودی تسریع خواهد شد.
وی با بیان اینکه دولت دوازدهم حمایت جدی از روستاییان را در دستور کار دارد، گفت: در راستای طرح اشتغالزایی روستایی، 23 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزا روستایی شهرستان کرمانشاه پرداخت خواهد شد.
فرماندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود شوراها را نماد مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با وجود تبلیغات بی وقفه دشمنان، ایرانیان حتی در دورافتاده ترین روستاها با رای خود مدیران بومی را انتخاب می کنند.
براساس اعلام این مقام مسئول، 480 روستای شهرستان کرمانشاه دارای شورای روستا هستند.
رنجبر با بیان اینکه توجه به دهیاری های در دولت دوازدهم افزایش ‌پیدا کرده است، افزود: جایگاه شوراها ارزشمند است که باید حرمت آن را نمایندگان مردم و دولتی ها حفظ کنند.
وی عنوان کرد: اعضای شوراها باید با یکدیگر همدلی و وحدت داشته باشند، تا منجر به پیشرفت و توسعه شهر و روستای خود شوند.
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه باید جلوی مهاجرت روستاییان به شهر را بگیریم، گفت: خوشبختانه در سال های اخیر ‌تمایل شهرنشینان برای مهاجرت به روستاها بیشتر شده است.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.