مهرداد سلطانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خدمات انقلاب به مناطق را می توان در 2 حوزه خدمات عمرانی و فرهنگی شاهد بود.
وی یادآور شد: هر نوع خدمتی که امروز در مناطق محروم و روستایی دیده می شود، مربوط به اقدامات انجام شده در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
سلطانی اظهار کرد: اجرای شبکه های آب رسانی، برق، گاز و اجرای سیستم مخابرات و اینترنت از جمله خدماتی است که طی 40 سال گذشته در این مناطق اجرا شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در زمینه خدمات عمرانی انجام شده، 2 مساله اهمیت بیشتری دارد، یکی بحث توسعه شبکه های ارتباطی دیگری هم گازرسانی است.
وی با بیان اینکه در زمینه توسعه راه های ارتباطی، انقلابی رخ داده است، به گسترش روز افزون گازرسانی به روستاها به ویژه در استان زنجان اشاره کرد.
سلطانی خاطر نشان کرد: در زمینه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی هم، ساخت مدارس در سطح تمام روستاها و دانشگاه در شهرهای کوچک و گسترش زیر ساختی های ارتباطی و مخابراتی نمونه بارزی از دستاوردهای جمهوری اسلامی طی 40 سال گذشته محسوب می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: امروز به سبب توسعه شبکه های مخابراتی و اینترنتی، جریان اطلاع رسانی در همه نقاط وجود دارد، در حالی که این امکانات در گذشته فقط در شهرهای بزرگ وجود داشت.
دوازدهم فروردین 1358 خورشیدی روزی مهم و سرنوشت ساز در تاریخ این مرز وبوم محسوب می شود. در این روز آمال تاریخی یک ملت در تعیین سرنوشت خویش محقق شد و اینگونه مردمی آزاده با اعتقاد کامل و راسخ به رهبری امام خمینی(ره)در همه پرسی حضور پیدا کردند و به نظام جمهوری اسلامی پاسخ «آری» دادند.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.