بهمن خسروانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، به نصب 28 دوربین ثبت تخلف جدید در نوروز امسال در محورهای اصلی و حساس برای کنترل سرعت خودروها اشاره و بر رعایت سرعت مجاز از سوی رانندگان برای کاهش خطر تصادفات جاده ای تاکید کرد.
وی در ادامه انجام 128 کیلومتر سیستم روشنایی جاده ای به ویژه در سه نقطه حساس در 2 دستگاه تونل و گردنه چهارزبر، آشکارسازی دماغه ها در 35 نقطه استان، نصب پنج کیلومتر حفاظ های بتنی، 180 کیلومتر خط کشی سطح راهها، نصب 2 هزار و 550 عدد علائم ایمنی، شستشوی 60 هزار عدد علائم رانندگی را از جمله دیگر اقدام های راهداری استان کرمانشاه برای ایام نوروز ذکر کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه، همچنین ارتقاء و نگهداری 842 دستگاه سیستم چراغ چشمک زن، نصب 160 متر مربع تابلو اطلاعاتی و 85 تخته بنر آموزشی و ارتقای فرهنگ رانندگی در جاده ها را از دیگر اقدام های انجام شده اعلام کرد.
وی همچنین به آماده سازی 35 راهدارخانه برای اسکان موقت و اقامه نماز مسافران اشاره کرد و گفت: تعداد 350 دستگاه ماشین آلات و بیش از 450 راهدار در قالب 54 اکیپ امداد نوروزی بصورت مستمر در جاده ها برای خدمات رسانی به مسافران آمادگی کامل دارند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از هشت هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی است.
سالانه بیش از 2 میلیون مسافر و گردشگر وارد استان کرمانشاه می شوند.
تاکنون بیش از چهار هزار اثر تاریخی در استان کرمانشاه شناسایی شده که بیش از 2 هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.​
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.