رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه از آغاز عملیات چاله پرکنی 400 کیلومتر از راههای حوزه شهرستان ارومیه در آستانه ایام نوروز خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان  غربی صادق حبیب زاده در جلسه آمادگی تمامی راهداران و اکیپ های راهداری اداره برای ایام نوروز افزود: طرح راهداری نوروزی از 25اسفند ماه آغاز و تا15فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت و در این راستا حدود40 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در 7 راهدارخانه ثابت و 2 اکیپ فنی راهداری در سطح جاده های شهرستان برای خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی سازماندهی می شوند. 
 وی با اشاره به ساماندهی حدود 24  نفر نیروی راهدار در قالب8    اکیپ و گشت راهداری در شهرستان ارومیه برای خدمات دهی به مسافران نوروزی بیان کرد: راهداران برای عبور ایمن مسافران از جاده ها خدمات گوناگون از  جمله پاکسازی سطح راهها،ساماندهی علائم افقی و عمودی و تجهیزات ایمنی را در دستور کار و اجرا دارند.
 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه داشتن لباس متحد الشکل راهدارن و عوامل راهداری،تجهیز ماشین آلات به چراغ های گردان و حضور فعال در ستادهای نوروزی و خدمات بین راهی را از دیگر برنامه های ویژه نوروز عنوان کرد و افزود: جلسه با پیمانکاران و دستگاههای خدمات رسان ،تهیه و نصب بنر و پیام های ایمنی در طول راهها از اقدامات دیگریست که در طول روزهای آتی انجام می شود. 
حبیب زاده  گفت: این عملیات تا 15 فروردین به جهت افزایش ایمنی و کاهش احتمالی خطرات جانی و مالی و نیز رفاه حال مسافرین نوروز ادامه دارد و تمامی اکیپ های راهداری آمادگی کامل خود را به جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل اعلام میدارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.