** آرامگاه شمس تبریزی منادی شکوه و عرفان اسلامی
آرامگاه شمس تبریزی در خوی با مناره ای آجری و استوانه ای شکل تداعی گر شکوه و قدرت نمایی شاهان صفوی و ارادت آنان به عرفان اسلامی است؛ مناره ای با حدود 15 متر ارتفاع که دور تا دور آن با شاخ های قوچ مزین شده است.

** ثبت نام بیش از 14 هزار داوطلب در انتخابات شوراهای آذربایجان غربی
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: 14 هزار و 221 نامزد در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی این استان ثبت نام کردند.

** افزایش 59 هزار موردی ترددهای ثبت شده نوروزی در جاده های آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در 13 روز اجرای طرح نوروزی امسال میزان تردد از جاده های استان 59 هزار مورد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

** بازدید سه هزار گردشگر نوروزی از موزه تاریخ طبیعی آذربایجان غربی
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام نوروز سه هزار گردشگر از موزه تاریخ طبیعی ارومیه بازدید کرده اند که این تعداد نسبت به نوروز پارسال دو برابر شده است.

** چاپ 3200 قطعه تمبر تصاویر جاذبه های گردشگری در آذربایجان غربی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: سه هزار و 200 قطعه تمبر تصاویر جاذبه های گردشگری و صنایع دستی استان به چاپ رسیده است که بین گردشگران نوروزی توزیع می شود.

** اعزام هفت هزار نفر از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
مسئول کمیته اطلاع رسانی قرارگاه راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هفت هزار نفر در قالب راهیان نور خانوادگی و دانشجویی از این استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده و از یادمان های دفاع مقدس این مناطق بازدید کردند.

** بازدید 12 هزار نفر از 2 سد آذربایجان غربی در ایام نوروز
مدیرعامل سازمان آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: 12 هزار نفر در هفت روز اجرای طرح بازدید نوروزی از 2 سد شهرچای ارومیه و حسنلوی نقده بازدید کرده اند.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.