به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام شافعی تاکید کرد که سیاست‌های مردود شده کشورهای غربی علیه ملت و دولت ایران توانی برای عرض اندام نخواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به تاریخ و فرهنگ پرافتخار مردم کرمانشاه از برخی افراد که با اقدام های سخیف خود فرهنگ مردم کرمانشاه را خوب تبلیغ نمی کنند، انتقاد کرد و از مسئولان فرهنگی و نخبگان کرمانشاه خواست در ایام نوروز چهره واقعی و فرهنگ و تمدن و ایثار و شهادت این مردم را به مهمانان نوروزی ارائه کنند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود برخی اتهام زنی ها و بی انصافی ها را در میان مسئولان شایسته ندانست و چنین رفتارهایی را در راستای خشنودی دشمنان دانست و از مسئولان خواست با تقویت و حمایت یکدیگر در جهت رفاه مردم و توسعه ایران و اسلام قدم بردارند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی گفت: اگر ما خداوند متعال را در همه شرایط بر اعمال، رفتار و گفتار خود ناظر قرار دهیم هیچگاه خود را در معرض گناه قرار نخواهیم داد.
ماموستا محمدی مراقبت از معاملات حلال و پرهیز از گران فروشی و کم فروشی را از صفات کاسب مسلمان دانست.
خطیب جمعه سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها با اشاره به مشکلات اقتصادی و پایین آمدن قدرت خرید مردم توجه به قشر مستمند و فقیر را ضرورتی اسلامی و انسانی دانست و احسان و نیکوکاری و یاری رساندن به این عزیزان را از افعال پسندیده در همه افعال و احوال بخصوص در این ایام پایانی سال دانست.
8066/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.