به گزارش ایرنا، ‌آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد اعمال تحریم های جامع آمریکا علیه ایران هستیم که این تحریم ها بر خلاف آن چه برخی می گویند تجمیع تحریم های گذشته نیست بلکه تحریم های بسیار جامعی است.
وی افزود: تحریم نهاد نظامی، رسمی و قانونی کشور که سپاه پاسداران و کلیه نهادهای وابسته به آن را شامل می شود جزو تحریم های جدید است.
وی بیان کرد: آمریکا با خیال واهی گمان می کند با تحریم می تواند ملت ایران را به زانو درآورد در حالی که ملت انقلابی ما در سال های متمادی ثابت کرده است در مقابل فشارهای استکبار هرگز عقب نشینی نمی کند.
امام جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: آمریکا باید بداند که منفورترین کشور نزد ملت ایران است و ملت ایران با مقاومت، آمریکا را به زانو در خواهد آورد.
وی با بیان این که با این تحریم ها، آمریکا خود را منزوی می کند تصریح کرد: در خاورمیانه شاهدیم که سیاست های آمریکا با شکست روبرو شده است.
وی افزود: تشکیل جبهه عربی به رهبری آل سعود در خاورمیانه که علیه ایران تشکیل شده بود شکست خورده و قدرت آل سعود ضعیف تر از همیشه شده است.
موسوی ضمن محکومیت جنایت های صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی خاطر نشان کرد: تنها راه پیروزی بر صهیونیست ها مقاومت و ایستادگی جانانه است که در جریان است.
نمازگزاران شرکت کننده در آئین نماز جمعه آران و بیدگل در پایان نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز جنایات اخیر علیه مسلمانان در فلسطین اشغالی را محکوم کردند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irna_kashan / https://telegram.me/irna_kashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.