به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی یکشنبه در بیست و چهارمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم که در مهمانسرای انتظامی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه امروز دشمن دیوانه وار برای جنگ علیه ما وارد میدان شده است، افزود: افتخار نیروهای مسلح ما و دستگاه قضایی خدمت به اسلام و مسلمین است.
وی در ادامه با بیان اینکه قرآن بر پیشگیری تاکید دارد، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح پشتیبان و حامی اقتدار نیروهای مسلح است.
وی با بیان اینکه از پنج سال گذشته اقدام های اطلاعاتی به منظور شناخت جرایم و پیشگیری از آن آغاز شده است، گفت: امروز باید به صورت جدی در زمینه پیشگیری از جرم وارد عمل شویم و اجازه ندهیم اقتدار نیروهای مسلح خدشه دار شود.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار داشت: دشمنان ما در راستای پروژه ایران هراسی جمهوری اسلامی را تهدیدی برای منطقه معرفی می کنند.
بهرامی افزود: امروز نیروهای مسلح، دستگاه قضایی و دولت به منظور جلوگیری از وقوع جرم باید ‌وارد میدان شوند و امنیت جامعه را واکسینه کنند.

**کاهش جرم در کرمانشاه
فرمانده انتظامی کرمانشاه نیز گفت: در سال های اخیر میزان وقوع جرم در استان کاهش چشمگیری پیدا کرده است.
سردار منوچهر امان اللهی اظهارداشت: در سال های اخیر با اولویت دادن به اقدام های پیشگیرانه شاهد آن هستیم که روز با روز در نیروهای مسلح تغییرات مثبتی حاصل شده است.
وی افزود: در سال های گذشته ناجا موضوع پلیس جامعه محور را در دستور کار قرار داده و در روش های کشف جرم و امثال آن آموزه های چشمگیری را در نظر دارد.
وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم ادامه داد: در حوزه های مختلف اگر بخواهیم ‌پیشگیری از جرایم داشته باشیم استفاده علوم و فنون روز قطعی است.
8066/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.